Copula omission in the English developing grammar of English/Spanish bilingual children (2010) ARTICULO Fernández Fuertes, Raquel Muñoz Liceras, Juana International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 13 Núm. 5 Pág. 525-551
- Número de citas: 3 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 2 LINGUISTICA 1 PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
“Which Came First: The Chicken or the Egg?” Ditransitive and Passive Constructions in the English Production of Simultaneous Bilingual English Children Vol. 40 Núm. 1 Pág. 39-58 ARTICULO | 2018 | Atlantis |
Sánchez Calderón, Silvia
Fernández Fuertes, Raquel
|
The acquisition of spanish and english as two first languages through the analysis of natural interpreting in bilingual children Vol. 30 Núm. 1 Pág. 141-164 ARTICULO | 2017 | Revista española de lingüística aplicada |
Fernández Fuertes, Raquel
Álvarez de la Fuente, Esther
|
¿"Ser o estar"? Desarrollo de la comprensión y efectos en la categorización Vol. 35 Núm. 3 Pág. 279-297 ARTICULO | 2012 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Boudon, Paula Alonqueo
Soto, Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jun-2024