Copula omission in the English developing grammar of English/Spanish bilingual children (2010) ARTICULO Fernández Fuertes, Raquel Muñoz Liceras, Juana International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 13 Núm. 5 Pág. 525-551

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
“Which Came First: The Chicken or the Egg?” Ditransitive and Passive Constructions in the English Production of Simultaneous Bilingual English Children
“Which Came First: The Chicken or the Egg?” Ditransitive and Passive Constructions in the English Production of Simultaneous Bilingual English Children Vol. 40 Núm. 1 Pág. 39-58 ARTICULO
2018 Atlantis
Sánchez Calderón, Silvia Fernández Fuertes, Raquel
The acquisition of spanish and english as two first languages through the analysis of natural interpreting in bilingual children
The acquisition of spanish and english as two first languages through the analysis of natural interpreting in bilingual children Vol. 30 Núm. 1 Pág. 141-164 ARTICULO
2017 Revista española de lingüística aplicada
Fernández Fuertes, Raquel Álvarez de la Fuente, Esther
¿"Ser o estar"? Desarrollo de la comprensión y efectos en la categorización
¿"Ser o estar"? Desarrollo de la comprensión y efectos en la categorización Vol. 35 Núm. 3 Pág. 279-297 ARTICULO
2012 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Boudon, Paula Alonqueo Soto, Pilar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jun-2024