Age of first bilingual language exposure as a new window into bilingual reading development (2008) Kovelman, Ioulia Baker, Stephanie A. Petitto, Laura Ann Bilingualism. Language and cognition Vol. 11 Núm. 2 Pág. 203-223

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Factores cognitivos y afectivos en la enseñanza del español como LE/L2.
Factores cognitivos y afectivos en la enseñanza del español como LE/L2. Vol. 26 Núm. 1 Pág. 163-172 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2023 Hesperia
Peláez Torres, Marta
Reading comprehension of monolingual and bilingual children in primary school: the role of linguistic abilities and phonological processing skills
Reading comprehension of monolingual and bilingual children in primary school: the role of linguistic abilities and phonological processing skills Vol. 37 Núm. 4 Pág. 993-1013 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Novita, Shally Lockl, Kathrin Gnambs, Timo
The effects of intensive naturalistic exposure for children in pre- and post-literacy development
The effects of intensive naturalistic exposure for children in pre- and post-literacy development Núm. 26 Pág. 219-239 ARTICULO
2018 Complutense Journal of English Studies
Chacón Beltrán, Manuel Rubén
Lengua oral, bilingüismo y dificultades en el aprendizaje de la lengua escrita
Lengua oral, bilingüismo y dificultades en el aprendizaje de la lengua escrita Vol. 35 Núm. 3 Pág. 343-364 ARTICULO
2012 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Rodríguez Parra, María José Buiza Navarrete, Juan José Adrián Torres, José Antonio Alegría, Jesús

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024