Symmetries and Asymmetries of Age Effects in Naturalistic and Instructed L2 Learning (2008) ARTICULO Muñoz Lahoz, Carmen Applied linguistics Vol. 29 Núm. 4 Pág. 578-596

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Gender agreement among Russian learners of Spanish in an instructed versus naturalistic learning environment
Gender agreement among Russian learners of Spanish in an instructed versus naturalistic learning environment Vol. 17 Núm. 2 Pág. 373-414 ARTICULO
2024 Studies in Hispanic and Lusophone linguistics
Tararova, Olga Martinez Loyola, Gabriela Black, Martha Benjamin, Nadav Wang, Qiyao
Exploring the effects of audiovisual material and age in pragmatic learning
Exploring the effects of audiovisual material and age in pragmatic learning Vol. 36 Núm. 2 Pág. 467-498 ARTICULO
2023 Revista española de lingüística aplicada
Barón Parés, Júlia Muñoz Lahoz, Carmen
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition Vol. 38 Núm. 2 Pág. 475-494 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Van Mensel, Luk Galand, Benoît
The acquisition of a novel phonetic category in a foreign language setting
The acquisition of a novel phonetic category in a foreign language setting Vol. 76 Núm. 3 Pág. 4
2023 Ilha do desterro
Teló, Cesar Kivisto de Souza, Hanna
Automatic speech recognition and text-to-speech technologies for L2 pronunciation improvement
Automatic speech recognition and text-to-speech technologies for L2 pronunciation improvement Vol. 15 Núm. 1 Pág. 4
2022 Texto Livre
Gottardi, William de Almeida, Janaina Fernanda Soufen Tumolo, Celso Henrique
Does younger mean better? Age of onset, learning rate and shortterm L2 proficiency in young Danish learners of English
Does younger mean better? Age of onset, learning rate and shortterm L2 proficiency in young Danish learners of English Núm. 17 Pág. 57-86 ARTICULO
2020 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Cadierno López, Teresa Hansen, Mikkel Lauridsen, Jorgen Eskildsen, Søren W. Fenyvesi, Katalin Jensen, Signe Hannibal aus der Wieschen, Maria Vanessa
Boys like games and girls like movies
Boys like games and girls like movies Vol. 33 Núm. 1 Pág. 171-201 ARTICULO
2020 Revista española de lingüística aplicada
Muñoz, Carmen
El multilingüisme a l’escola
El multilingüisme a l’escola Núm. 68 Pág. 125-147 ARTICULO
2020 Caplletra
Portolés, Laura
La edad en la adquisición de la morfología nominal de género y número del español por parte de sinohablantes
La edad en la adquisición de la morfología nominal de género y número del español por parte de sinohablantes Núm. 33 Pág. 233-248 ARTICULO
2019 ELUA
Zuheros Garrido, Laura Marrero Aguiar, Victoria
Nivel de competencia fonológica y edad de inicio de adquisición de español L2 en inmigrantes francófonos residentes en España
Nivel de competencia fonológica y edad de inicio de adquisición de español L2 en inmigrantes francófonos residentes en España Vol. 31 Núm. 2 Pág. 550-577 ARTICULO
2018 Revista española de lingüística aplicada
Planelles Almeida, Margarita Doquin de Saint Preux, Anna
An Inquiry into the Role of L3 Proficiency on Crosslinguistic influence in Third Language Acquisition
An Inquiry into the Role of L3 Proficiency on Crosslinguistic influence in Third Language Acquisition Núm. 15 Pág. 169-188 ARTICULO
2014 Odisea
Sánchez, Laura
Los inicios de la producción oral en lengua extranjera de alumnos de primaria en Europa
Los inicios de la producción oral en lengua extranjera de alumnos de primaria en Europa Núm. 10 Pág. 11-39 ARTICULO
2010 Elia
Muñoz Lahoz, Carmen Tragant Mestres de la Torre, Elsa Torras Cherta, María Rosa

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024