“How do you feel about math?” (2017) Peixoto, Francisco Sanches, Cristina Mata, Lourdes Monteiro, Vera European journal of psychology of education Vol. 32 Núm. 3 Pág. 385-405

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Cooperative learning, emotions, and academic performance in physical education
Cooperative learning, emotions, and academic performance in physical education Vol. 29 Núm. 1 Pág. 75-82 ARTICULO
2023 Psicología educativa
León del Barco, Benito Fernández Río, Javier Rivera Pérez, Sergio Iglesias Gallego, Damián
Competencia percibida y valor de utilidad
Competencia percibida y valor de utilidad Vol. 12 Núm. 1 Pág. 35-52 ARTICULO
2023 Edma 0-6
Mercader Ruiz, Jessica Siegenthaler Hierro, Rebeca Abellán Roselló, Laura Bellmunt Barreda, María Jesús
From perceived competence to emotion regulation: assessment of the effectiveness of an intervention among upper elementary students
From perceived competence to emotion regulation: assessment of the effectiveness of an intervention among upper elementary students Vol. 36 Núm. 2 Pág. 287-317 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Hanin, Vanessa Colognesi, Stéphane Nieuwenhoven, Catherine Van
Teacher humor
Teacher humor Vol. 34 Núm. 3 Pág. 517-534 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Bieg, Sonja Grassinger, Robert Dresel, Markus
Emotional and motivational relationship of elementary students to mathematical problem-solving
Emotional and motivational relationship of elementary students to mathematical problem-solving Vol. 34 Núm. 4 Pág. 705-730 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Hanin, Vanessa Nieuwenhoven, Catherine Van
Emotions in Learning Mathematics and Its relationship to Memory
Emotions in Learning Mathematics and Its relationship to Memory Vol. 4 Núm. 18 Pág. 210-215
2019 Religación
Syawal Amran, Muhammad Surat, Shahlan Rahman, Saemah
Regulación emocional y habilidades académicas: relación en niños de 9 a 11 años de edad
Regulación emocional y habilidades académicas: relación en niños de 9 a 11 años de edad Vol. 24 Núm. 2 Pág. 79-86 ARTICULO
2017 Suma Psicológica
Andrés, María Laura Stelzer, Florencia Vernucci, Santiago Canet Juric, Lorena Galli, Juan Ignacio Navarro Guzmán, José Ignacio
Motivação e emoções na aprendizagem da matemática no ensino básico
Motivação e emoções na aprendizagem da matemática no ensino básico Núm. 1 Pág. 191-195 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Revista de estudios e investigación en psicología y educación
Dinis, Filipa Leal, Ana Borgas Peixoto, Francisco Mata, Lourdes

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024