Comparing learners’ state anxiety during task-based interaction in computer-mediated and face-to-face communication (2011) ARTICULO Baralt, Melissa Gurzynski-Weiss, Laura Language teaching research Vol. 15 Núm. 2 Pág. 201-229

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teletandem vs. Face-to-Face in the L2 Classroom
Teletandem vs. Face-to-Face in the L2 Classroom Vol. 43 Núm. 1 Pág. 5
2022 ESPecialist
DeRobles, Gabriela Bistline-Bonilla, Chrissy
The Effects of Learners’ Perceptions and Affective Factors on L2 Learning Outcomes
The Effects of Learners’ Perceptions and Affective Factors on L2 Learning Outcomes Vol. 76 Núm. 1 Pág. 2-30 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Grey, Sarah Jackson, Carrie N.
Students’ feedback beliefs and anxiety in online foreign language oral tasks
Students’ feedback beliefs and anxiety in online foreign language oral tasks Núm. 14 Pág. 27 ARTICULO
2017 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Martin, Sidney Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
Análisis del uso de los sistemas de gestión de aprendizaje en el desarrollo profesional docente desde una perspectiva práctica en la Escuela Complutense
Análisis del uso de los sistemas de gestión de aprendizaje en el desarrollo profesional docente desde una perspectiva práctica en la Escuela Complutense Vol. 66 Núm. 3 Pág. 133-148 ARTICULO
2014 Bordón
Sáez López, José Manuel Domínguez Garrido, María Concepción Ruiz Ruiz, José María Belando Montoro, María Remedios

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024