Longitudinal Effects of Student Mobility on Three Dimensions of Elementary School Engagement (2008) Gruman, Diana H. Harachi, Tracy W. Abbott, Robert D. Catalano, Richard Fleming, Charles B. Child development Vol. 79 Núm. 6 Pág. 1833-1852

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Proyecto Engagement
Proyecto Engagement Vol. 31 Núm. 1 Pág. 193-197 ARTICULO
2019 Culture and Education, Cultura y Educación
Calderón Garrido, Diego Gustems Carnicer, Josep Arús Leita, Eugènia Ayuste, Ana Batalla Flores, Albert Boix Tomás, Roser Calderón Garrido, Caterina Castell, Julia Elgström Misol, Edmon Fons Esteve, Montserrat Kieling, Martina Kirchner, Teresa Martín Piñol, Carolina Oporto Alonso, Marta Oriola Requena, Salvador Torres, Andrés Wilson Daily, Ann E.
The role of parental socialization styles in school engagement and academic performance
The role of parental socialization styles in school engagement and academic performance Vol. 11 Núm. 2 Pág. 123-139 ARTICULO
2018 European journal of education and psychology
Rodríguez Fernández, Arantzazu Revuelta Revuelta, Lorena Sarasa Maya, Marta Fernández Lasarte, Oihane
Classroom emotional intelligence and its relationship with school performance
Classroom emotional intelligence and its relationship with school performance Vol. 9 Núm. 1 Pág. 1-8 ARTICULO
2016 European journal of education and psychology
Aritzeta Galán, Aitor Balluerka Lasa, Nekane Gorostiaga Manterola, Arantxa Alonso Arbiol, Itziar Haranburu Oiharbide, Mikel Gartzia Fernández, Leire

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024