Too stressed to teach? teaching quality, student engagement, and IEP outcomes (2017) Wong, Venus W. Ruble, Lisa A. Yu, Yue McGrew, John H. Exceptional children Vol. 83 Núm. 4 Pág. 412-427
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 DEPORTE 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Psychosocial status of Physical Education teachers according to socio-demographic characteristics Núm. 44 Pág. 1090-1098 ARTICULO | 2022 | Retos |
González Valero, Gabriel
Bastida Castillo, Alejandro
Gómez Carmona, Carlos David
Corral Pernía, Juan Antonio
Melguizo Ibáñez, Eduardo
Puertas Molero, Pilar
|
Predicting special and general educators’ intent to continue teaching using conservation of resources theory Vol. 86 Núm. 3 Pág. 310-329 ARTICULO | 2020 | Exceptional children |
Bettini, Elizabeth
Gilmour, Allison F.
Williams, Thomas O.
Billingsley, Bonnie
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024