Too stressed to teach? teaching quality, student engagement, and IEP outcomes (2017) Wong, Venus W. Ruble, Lisa A. Yu, Yue McGrew, John H. Exceptional children Vol. 83 Núm. 4 Pág. 412-427

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Psychosocial status of Physical Education teachers according to socio-demographic characteristics
Psychosocial status of Physical Education teachers according to socio-demographic characteristics Núm. 44 Pág. 1090-1098 ARTICULO
2022 Retos
González Valero, Gabriel Bastida Castillo, Alejandro Gómez Carmona, Carlos David Corral Pernía, Juan Antonio Melguizo Ibáñez, Eduardo Puertas Molero, Pilar
Predicting special and general educators’ intent to continue teaching using conservation of resources theory
Predicting special and general educators’ intent to continue teaching using conservation of resources theory Vol. 86 Núm. 3 Pág. 310-329 ARTICULO
2020 Exceptional children
Bettini, Elizabeth Gilmour, Allison F. Williams, Thomas O. Billingsley, Bonnie

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024