High-ability students’ perspectives on an affective curriculum in a diverse, university-based summer residential enrichment program (2017) Jen, Enyi Gentry, Marcia Moon, Sidney M. Gifted child quarterly Vol. 61 Núm. 4 Pág. 328-342
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Integrative Supports, Resources, and Opportunities—Exploring and Expanding Urban High School Students’ Science Identity Vol. 67 Núm. 1 Pág. 44-63 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Rocha, Janet
Cabral, Brian
Chen, Erin
Rodriguez, Carlos
Yancy, Clyde W.
|
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective Vol. 63 Núm. 3 Pág. 147-158 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Peterson, Jean Sunde
|
Differences in Mechanisms of Social Interaction of Gifted Children Based on Peer Acceptance Vol. 16 Núm. 1 Pág. 13-30 ARTICULO | 2019 | Acción psicológica |
Hernández Lastiri, Pablo
Borges del Rosal, María de África
Cadenas Borges, María
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024