Contextualizing Attitudes Toward Pronunciation (2017) Huensch, Amanda Thompson, Amy S. Foreign language annals Vol. 50 Núm. 2 Pág. 410-432

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching Vol. 25 Núm. 1 Pág. 129-145
2023 Profile
Burri, Michael
Using a serious game for English phonetics and pronunciation training
Using a serious game for English phonetics and pronunciation training Pág. 109-130
2023 Current trends on digital technologies and gaming for language teaching and linguistics
Gómez González, María Angeles Fragueiro Agrelo, Anxel Lago Ferreiro, Alfonso
The Pre-Service EFL Teachers’ Development of Phonological Processing and Evaluation of Their Attitudes toward Pronunciation
The Pre-Service EFL Teachers’ Development of Phonological Processing and Evaluation of Their Attitudes toward Pronunciation Núm. 20 Pág. 7-31
2020 Gist
Aksakallı, Canan Yağız, Oktay
Actitudes del alumnado ante el aprendizaje de la pronunciación de la lengua inglesa y sus variedades en la clase de inglés
Actitudes del alumnado ante el aprendizaje de la pronunciación de la lengua inglesa y sus variedades en la clase de inglés Núm. 19 Pág. 71-100 ARTICULO
2019 Elia
Alonso Herrero, Ane Lasagabaster Herrarte, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024