Contextualizing Attitudes Toward Pronunciation (2017) Huensch, Amanda Thompson, Amy S. Foreign language annals Vol. 50 Núm. 2 Pág. 410-432
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching Vol. 25 Núm. 1 Pág. 129-145 | 2023 | Profile |
Burri, Michael
|
Using a serious game for English phonetics and pronunciation training Pág. 109-130 | 2023 | Current trends on digital technologies and gaming for language teaching and linguistics |
Gómez González, María Angeles
Fragueiro Agrelo, Anxel
Lago Ferreiro, Alfonso
|
The Pre-Service EFL Teachers’ Development of Phonological Processing and Evaluation of Their Attitudes toward Pronunciation Núm. 20 Pág. 7-31 | 2020 | Gist |
Aksakallı, Canan
Yağız, Oktay
|
Actitudes del alumnado ante el aprendizaje de la pronunciación de la lengua inglesa y sus variedades en la clase de inglés Núm. 19 Pág. 71-100 ARTICULO | 2019 | Elia |
Alonso Herrero, Ane
Lasagabaster Herrarte, David
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024