Effects of Naturally Existing Peer Groups on Changes in Academic Engagement in a Cohort of Sixth Graders (2007) Kindermann, Thomas Child development Vol. 78 Núm. 4 Pág. 1186-1203

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Friends'Influence on Academic Performance Among Early Adolescents
Friends'Influence on Academic Performance Among Early Adolescents Vol. 31 Núm. 1 Pág. 9
2022 Psykhe
Palacios, Diego Berger Silva, Christian
Primary school students’ perceived social support in relation to study engagement
Primary school students’ perceived social support in relation to study engagement Vol. 36 Núm. 3 Pág. 653-672 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Rautanen, Pihla Soini, Tiina Pyhältö, Kirsi Pietarinen, Janne
Friends’ influence on the development of academic values in mathematics
Friends’ influence on the development of academic values in mathematics Vol. 36 Núm. 3 Pág. 781-797 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Reindl, Marion Gniewosz, Burkhard Dresel, Markus
The role of teachers on students´ peer groups relations
The role of teachers on students´ peer groups relations Vol. 13 Núm. 42 Pág. 30-43
2018 Límite
Muñoz Hurtado, Javiera Elisa
La relación entre habilidades cognitivas y no cognitivas
La relación entre habilidades cognitivas y no cognitivas Núm. 375 Pág. 36-60 ARTICULO
2017 Revista de educación
Cordero Ferrera, José Manuel Muñiz Pérez, Manuel Simancas Rodríguez, Rosa Fermina
Mejora en la socialización del alumnado de Educación Primaria
Mejora en la socialización del alumnado de Educación Primaria Núm. 8 Pág. 82-85 COMUNICACION_CONGRESO
2015 Revista de estudios e investigación en psicología y educación
López Martínez, Sonia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024