‘Medium of instruction’ vs. ‘medium of classroom interaction’ (2011) ARTICULO Bonacina-Pugh, Florence Gafaranga, Joseph International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 14 Núm. 3 Pág. 319-334

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l’aula
Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l’aula Vol. 16 Núm. 1 Pág. 2 ARTICULO
2023 Bellaterra
Llompart Esbert, Julia Nussbaum Capdevila, Lucila
Multilingual Perspectives from Europe and Beyond on Language Policy and Practice Bruna Di Sabato and Bronwen Hughes (eds) (2022)
Multilingual Perspectives from Europe and Beyond on Language Policy and Practice Bruna Di Sabato and Bronwen Hughes (eds) (2022) Vol. 16 Núm. 4 Pág. 569-578 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2022 Sociolinguistic Studies
McNulty, Stephen Joseph
Launching a solidarity campaign
Launching a solidarity campaign Vol. 11 Núm. 2 Pág. 260-269 ARTICULO
2021 JOTSE
Dooly, Melinda Masats Viladoms, Dolors Mont, Maria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024