Less Is Sometimes More (2004) Vansteenkiste, Maarten Simons, Joke Lens, Willy Soenens, Bart Matos, Lennia Lacante, Marlies Journal of educational psychology Vol. 96 Núm. 4 Pág. 755-764

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Achievement emotions and achievement goals in support of the convergent, divergent and criterion validity of the Spanish-Cognitive Test Anxiety Scale
Achievement emotions and achievement goals in support of the convergent, divergent and criterion validity of the Spanish-Cognitive Test Anxiety Scale Vol. 6 Núm. 1 Pág. 67-92 ARTICULO
2017 International Journal of Educational Psychology
Sánchez Rosas, Javier Furlan, Luis Alberto
School Motivation Questionnaire for the portuguese population
School Motivation Questionnaire for the portuguese population Vol. 15 Núm. 3 Pág. 1441-1455 ARTICULO
2012 The Spanish Journal of Psychology
Gomes Cordeiro, Pedro Miguel Figueira, Ana Paula Couceiro Silva, José Tomás da Matos, Lennia
Una exploración de metas de logro en el aprendizaje
Una exploración de metas de logro en el aprendizaje Vol. 10 Núm. 27 Pág. 505-544 ARTICULO
2012 Electronic journal of research in educational psychology
Phan, Huy P.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024