Mastery and performance goals predict epistemic and relational conflict regulation (2006) Darnon, Céline Muller, Dominique Schrager, Sheree M. Pannuzzo, Nelly Butera, Fabrizio Journal of educational psychology Vol. 98 Núm. 4 Pág. 766-776

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La dimensión competitiva del optimismo comparativo
La dimensión competitiva del optimismo comparativo Vol. 34 Núm. 1 Pág. 58-85 ARTICULO
2019 International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social
Krzeminski, Aurélie Milhabet, Isabelle Priolo, Daniel
Dealing with a disagreeing partner: Relational and epistemic conflict elaboration
Dealing with a disagreeing partner: Relational and epistemic conflict elaboration Vol. 22 Núm. 3 Pág. 227-242 ARTICULO
2007 European journal of psychology of education
Darnon, Céline Doll, Sébastien Butera, Fabrizio
Imitation and performance in confrontations between competent peers: The role of the representation of the task
Imitation and performance in confrontations between competent peers: The role of the representation of the task Vol. 22 Núm. 3 Pág. 243-258 ARTICULO
2007 European journal of psychology of education
Quiamzade, Alain

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jun-2024