Mastery and performance goals predict epistemic and relational conflict regulation (2006) Darnon, Céline Muller, Dominique Schrager, Sheree M. Pannuzzo, Nelly Butera, Fabrizio Journal of educational psychology Vol. 98 Núm. 4 Pág. 766-776
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La dimensión competitiva del optimismo comparativo Vol. 34 Núm. 1 Pág. 58-85 ARTICULO | 2019 | International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social |
Krzeminski, Aurélie
Milhabet, Isabelle
Priolo, Daniel
|
Dealing with a disagreeing partner: Relational and epistemic conflict elaboration Vol. 22 Núm. 3 Pág. 227-242 ARTICULO | 2007 | European journal of psychology of education |
Darnon, Céline
Doll, Sébastien
Butera, Fabrizio
|
Imitation and performance in confrontations between competent peers: The role of the representation of the task Vol. 22 Núm. 3 Pág. 243-258 ARTICULO | 2007 | European journal of psychology of education |
Quiamzade, Alain
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jun-2024