Learning by doing versus learning by viewing (2007) Stull, Andrew T. Mayer, Richard E. Journal of educational psychology Vol. 99 Núm. 4 Pág. 808-820

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
El arborigrama. Estrategia didáctica de comprensión lectora de textos narrativos
El arborigrama. Estrategia didáctica de comprensión lectora de textos narrativos Vol. 15 Núm. 2 Pág. 89-100
2021 Investigación Valdizana
Loayza Maturrano, Edward Faustino
The effect of perceptual fluency on overcoming the interference of the More A-More B intuitive rule among primary school students in a perimeter comparison task
The effect of perceptual fluency on overcoming the interference of the More A-More B intuitive rule among primary school students in a perimeter comparison task Vol. 35 Núm. 2 Pág. 357-380 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Liu, Ying Liu, Ru-de Star, Jon R. Wang, Jia Tong, Huimin
The role of worked examples to teach concept mapping
The role of worked examples to teach concept mapping Vol. 10 Núm. 1 Pág. 67-83 ARTICULO
2019 JETT
Correia, Paulo Rogério Miranda Aguiar Bolívar, José G.
Theoretical foundation and literature review of the study of concept maps using eye tracking methodology
Theoretical foundation and literature review of the study of concept maps using eye tracking methodology Vol. 25 Núm. 1 Pág. 59-74 ARTICULO
2016 El profesional de la información
Rovira Fontanals, Cristòfol
Integración curricular de organizadores gráficos interactivos en la formación de profesores
Integración curricular de organizadores gráficos interactivos en la formación de profesores Núm. 357 Pág. 397-422 ARTICULO
2012 Revista de educación
Ponce de la Fuente, Héctor López, Mario Labra, Juan Toro, Oscar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024