Epistemic climate and epistemic change (2013) Muis, Krista R. Duffy, Melissa Journal of educational psychology Vol. 105 Núm. 1 Pág. 213-225

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Investigación y enseñanza en didáctica de la climatología. Estado de la cuestión (1980-2020) (España)
Investigación y enseñanza en didáctica de la climatología. Estado de la cuestión (1980-2020) (España) Núm. 14 Pág. 89-120 ARTICULO
2021 Espacio, tiempo y forma. Serie VI, Geografía
Morote Seguido, Álvaro Francisco
The smartphone in self-regulated learning and student success
The smartphone in self-regulated learning and student success Núm. 17 Pág. 41 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Hartley, Kendall Bendixen, Lisa D. Gianoutsos, Dan Shreve, Emily
Clarifying the connections among giftedness, metacognition, self-regulation, and self-regulated learning
Clarifying the connections among giftedness, metacognition, self-regulation, and self-regulated learning Vol. 63 Núm. 2 Pág. 102-119 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Oppong, Ernestina Shore, Bruce M. Muis, Krista R.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Jul-2024