The message matters (2014) Snyder, Kate E. Malin, Jenessa L. Dent, Amy L. Linnenbrink-Garcia, Lisa Journal of educational psychology Vol. 106 Núm. 1 Pág. 230-241

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
“You Are so Smart!”: The Role of Giftedness, Parental Feedback, and Parents’ Mindsets in Predicting Students’ Mindsets
“You Are so Smart!”: The Role of Giftedness, Parental Feedback, and Parents’ Mindsets in Predicting Students’ Mindsets Vol. 66 Núm. 3 Pág. 220-237 ARTICULO
2022 Gifted child quarterly
Boncquet, Michiel Lavrijsen, Jeroen Vansteenkiste, Maarten Verschueren, Karine Soenens, Bart
Perfectionism and academic self-handicapped among gifted students
Perfectionism and academic self-handicapped among gifted students Vol. 9 Núm. 2 Pág. 195-222 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Psychology
Alodat, Ali M. Abu Ghazal, Moawyah M. Al Hamouri, Firas A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Aug-2024