The influence of exposure, parents, and linguistic distance on young European learners' foreign language comprehension (2013) ARTICULO Lindgren, Eva Muñoz Lahoz, Carmen International journal of multilingualism Vol. 10 Núm. 1 Pág. 105-129
- Número de citas: 13 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 8 FILOLOGIAS 8 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 2 SOCIOLOGIA 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Investigating grit in second language learning Vol. 29 Núm. 5 Pág. 2093-2118 | 2025 | Language teaching research |
Pawlak, Miroslaw
Csizér, Kata
Kruk, Mariusz
Zawodniak, Joanna
|
The relationship between extramural English and learners’ listening comprehension, reading comprehension, motivation, and anxiety Núm. 21 Pág. 165-193 ARTICULO | 2024 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Wouters, Michiel
Bollansée, Lieven
Prophète, Elien
Peters, Elke
|
Comprensión del inglés en 6º de Educación Primaria: diferencias de género en España y Croaciadiferencias de género en España y Croac Núm. 24 Pág. 109-139 ARTICULO | 2024 | Elia |
Pérez Segura, José Jaime
Sánchez Ruiz, Raquel
López Campillo, Rosa María
López Cirugeda, Isabel
|
Aprendizaje Incidental de Vocabulario de Información Audiovisual Núm. 24 Pág. 177-207 ARTICULO | 2024 | Elia |
Kaderoğlu, Kadir
|
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition Vol. 38 Núm. 2 Pág. 475-494 ARTICULO | 2023 | European Journal of Psychology of Education |
Van Mensel, Luk
Galand, Benoît
|
Out-of-school contact with L2 English across four educational levels Núm. 40 Pág. 93-112 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Alonso Alonso, María Rosa
|
Out-of-school Contact with L2 English: Perspectives from Language Learners Vol. 21 Núm. 1 Pág. 74-90 ARTICULO | 2022 | RAEL |
Alonso Alonso, María Rosa
|
¿Cuál es el input lingüístico al que se exponen los aprendices de inglés como lengua extranjera? Un estudio comparativo en el contexto mexicano Vol. 23 Núm. 1 Pág. 78-93 | 2021 | Colombian Applied Linguistics |
Hernández Méndez, Edith
Chi Canul, Hilario
Ortiz Martínez, Azucena
|
Parental Involvement in Early Second Language Learning Núm. 69 Pág. 23-48 ARTICULO | 2020 | Revista de Cercetare si Interventie Sociala |
Alawawda, Mariam
Razi, Ozge
|
Boys like games and girls like movies Vol. 33 Núm. 1 Pág. 171-201 ARTICULO | 2020 | Revista española de lingüística aplicada |
Muñoz, Carmen
|
Efectos de los subtítulos intralingüísticos y los subtítulos bilingües aumentados sobre el aprendizaje incidental de vocabulario en español como lengua extranjera Vol. 3 Núm. 2 Pág. 125-163 ARTICULO | 2020 | RILEX Revista sobre investigaciones léxicas |
González Ortega, Bianca
Mañas Navarrete, Ibán
|
Exploring Space-Time Metaphors for Coding Primary Languages Núm. 26 Pág. 183-203 ARTICULO | 2019 | Revista de educación de la Universidad de Granada |
Phillips, Magdalen
|
Pathways to language Núm. 12 Pág. 127-148 ARTICULO | 2015 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Vulchanova, Mila
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Jul-2025