A survey of English-medium instruction in Italian higher education (2013) ARTICULO Costa, Francesca Coleman, James International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 16 Núm. 1 Pág. 3-19

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction
Enhancing lecture comprehension in English medium of instruction Vol. 7 Núm. 1 Pág. 155-173 ARTICULO
2024 Journal of Management and Business Education
Kremer, Marcelo Valcke, Martin
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
“I’m really not assessing the language”
“I’m really not assessing the language” Núm. 44 Pág. 345-368 ARTICULO
2022 Ibérica
Rodríguez Melchor, María Dolores Walsh, Andrew Samuel
Desafíos y estrategias de los estudiantes universitarios en las clases de enseñanza media en inglés (EMI)
Desafíos y estrategias de los estudiantes universitarios en las clases de enseñanza media en inglés (EMI) Núm. 36 Pág. 9-25 ARTICULO
2021 Foro educacional
Akhtar Siddiqui, Kamran Syed, Hassan Sahito, Zafarullah
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs Núm. 34 Pág. 107-130 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Borsetto, Elena Bier, Ada
Aproximación a la amotivación y la desmotivación en el aprendizaje de contenidos a través del inglés como medio de instrucción (EMI) en la enseñanza superior en una universidad española
Aproximación a la amotivación y la desmotivación en el aprendizaje de contenidos a través del inglés como medio de instrucción (EMI) en la enseñanza superior en una universidad española Núm. 23 Pág. 95-123 ARTICULO
2020 Hesperia
Méndez Santos, María del Carmen
Feasibility of Introducing English as a Partial Medium of Instruction in Iranian Senior High Schools
Feasibility of Introducing English as a Partial Medium of Instruction in Iranian Senior High Schools Vol. 12 Núm. 2 Pág. 292-320
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Ghorbani, Mohammad Hosein
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO
2017 Didáctica. Lengua y literatura
Fernández Costales, Alberto
Is EMI enough? Perceptions from university professors and students
Is EMI enough? Perceptions from university professors and students Vol. 9 Núm. 2 Pág. 318-344
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Corrales Wade, Kathleen Paba, Antonina Santiago Escamilla, Nazira
Teaching technical communication in english to european engineering students
Teaching technical communication in english to european engineering students Vol. 30 Núm. 2 Pág. 388-399
2014 The International journal of engineering education
Medina Sanchez, G. Torres Jiménez, Eloísa Romero Carrillo, Pablo Dorado Vicente, Rubén

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024