Accuracy of teachers' tracking decisions: (2016) ARTICULO Pit-ten Cate, Ineke Krolak-Schwerdt, Sabine Glock, Sabine European journal of psychology of education Vol. 31 Núm. 2 Pág. 225-243
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
When ethnic minority students are judged as more suitable for the highest school track: a shifting standards experiment Vol. 38 Núm. 1 Pág. 367-387 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Nishen, Anna K.
Corcoran, Katja
Holder, Katharina
Kessels, Ursula
|
Teachers’ information processing and judgement accuracy Vol. 35 Núm. 3 Pág. 675-702 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Pit-ten Cate, Ineke
Hörstermann, Thomas
Glock, Sabine
Gräsel, Cornelia
Böhmer, Ines
Krolak-Schwerdt, Sabine
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024