An analysis of cultural vocabulary in ELT textbooks (2015) ARTICULO Canga Alonso, Andrés Cifone Ponte, Daniela Odisea. Revista de estudios ingleses Núm. 16 Pág. 83-96

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Cultural Conceptualizations in EFL textbooks
Cultural Conceptualizations in EFL textbooks Vol. 18 Núm. 36 Pág. 128-141 ARTICULO
2024 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Cifone Ponte, Daniela
Pre-service teachers’ perceptions about implementing culture-based lessons in EFL classrooms
Pre-service teachers’ perceptions about implementing culture-based lessons in EFL classrooms Vol. 8 Núm. 3 Pág. 350-376
2022 Dominio de las Ciencias
Lucy Magaly, Guishca Ayala Irlanda Jeaneth, Castellano Uribe Cando Guanoluisa, Fabiola
Immigrant learners’ cultural identities in the vocabulary input of efl textbooks through prototypical associations
Immigrant learners’ cultural identities in the vocabulary input of efl textbooks through prototypical associations Núm. 21 Pág. 14-51 ARTICULO
2021 Elia
Cifone Ponte, Daniela Mora Guarín, Jaqueline
Cultural terms in EFL textbooks for young learners
Cultural terms in EFL textbooks for young learners Núm. 29 Pág. 90-103 ARTICULO
2021 Encuentro
Canga Alonso, Andrés Cifone Ponte, Daniela
EFL learners’ cultural available lexicon
EFL learners’ cultural available lexicon Vol. 22 Núm. 2 Pág. 177-201 ARTICULO
2016 LFE
Canga Alonso, Andrés Cifone Ponte, Daniela

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024