The effect of electronic word of mouth on sales (2016) Rosario, Ana Babić Sotgiu, Francesca Valck, Kristine de Bijmolt, Tammo H. A. Journal of marketing research Vol. 53 Núm. 3 Pág. 1-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Perceived brand value and brand co-creation attitudes through eWOM
Perceived brand value and brand co-creation attitudes through eWOM Vol. 22 Núm. 1 Pág. 89-107
2023 Revista de comunicación
Díaz Soloaga, Paloma Carcelén García, Sonia Díaz-Bustamante Ventisca, Mónica
Predicting intention to follow online restaurant community advice
Predicting intention to follow online restaurant community advice Vol. 32 Núm. 2 Pág. 53-70
2023 European journal of management and business economics
Shaker, Aya K. Mostafa, Rasha H.A. Elseidi, Reham I.
The Impact of e-Wom on Users’ Attitudes Toward Over-the-top (Ott) Streaming Video Content and its Subscription Intention. – Young Indians Perspective
The Impact of e-Wom on Users’ Attitudes Toward Over-the-top (Ott) Streaming Video Content and its Subscription Intention. – Young Indians Perspective Vol. 8 Núm. 2 Pág. 14
2023 International Journal of Professional Business Review
Gupta, Shanu
Distância psicológica no marketing de produtos nostálgicos para comunidades em diáspora
Distância psicológica no marketing de produtos nostálgicos para comunidades em diáspora Vol. 62 Núm. 1 Pág. 2
2022 RAE-Revista de Administração de Empresas
Palomino Tamayo, Walter
The impact of product tagging on trust and purchase intention
The impact of product tagging on trust and purchase intention Vol. 6 Núm. 1 Pág. 1
2022 CBR
Broeder, Peter Schouten, Michelle
Consumer empowerment in the digital media marketing age
Consumer empowerment in the digital media marketing age Vol. 11 Núm. 1 Pág. 149-177 ARTICULO
2022 3c Empresa
Shahid, Sanya Qureshi, Jawaid Ahmed Ahmed
Electronic Word-of-Mouth Advertising Versus Brand Strength
Electronic Word-of-Mouth Advertising Versus Brand Strength Vol. 7 Núm. 1 Pág. 6 ARTICULO
2022 International Journal of Professional Business Review
Barreiros Porto, Rafael de Morais Watanabe, Eluiza Alberto Barrozo, Mariana Matos Araújo Souza Júnior, Eurípedes Xavier de
El retorno de la inversión en medios sociales (Social Media ROI). Una revisión de literatura
El retorno de la inversión en medios sociales (Social Media ROI). Una revisión de literatura Vol. 22 Núm. 2 Pág. 331-348 ARTICULO
2021 Tendencias
Vergara Garavito, Judith Cecilia Álvarez Franco, Pilar Serna Rodríguez, Maribel
Museos de mujeres y eWOM
Museos de mujeres y eWOM Núm. 22 Pág. 98-117 ARTICULO
2020 aDResearch
Fernández Hernández, Ruth Crespo Tejero, Natividad
The history of academic research in marketing and its implications for the future
The history of academic research in marketing and its implications for the future Vol. 24 Núm. 1 Pág. 3-36 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Ratchford, Brian T.
eWOM, confianza y engagement
eWOM, confianza y engagement Vol. 25 Núm. 3 Pág. 267-283
2020 Revista Venezolana de Gerencia
Villarroel Puma, Marco Fernando Berenguer Contrí, Gloria
Influencia de la satisfacción y el valor percibido sobre el “Word of Mouth” en los usuarios de centros deportivos
Influencia de la satisfacción y el valor percibido sobre el “Word of Mouth” en los usuarios de centros deportivos Vol. 8 Núm. 1 Pág. 29-36 ARTICULO
2019 Sport TK
García Pascual, Fernando Molina García, Nuria Mundina Gómez, José Javier
Knowledge sharing and accumulation dynamics in autonomous online consumer communities
Knowledge sharing and accumulation dynamics in autonomous online consumer communities Vol. 34 Núm. 4 Pág. 50-73 ARTICULO
2019 Recherche et applications en marketing
Demangeot, Catherine Sankaran, Kizhekepat Tagg, Stephen
Metodología para el análisis del eWom visual en la intención de compra en las comunidades de compra social
Metodología para el análisis del eWom visual en la intención de compra en las comunidades de compra social Vol. 1 Núm. 1 Pág. 57-75 ARTICULO
2019 Comunicación & métodos
Rodríguez Placencio, Zayda
Social media and consumer buying decisions in tourism
Social media and consumer buying decisions in tourism Vol. 16 Núm. 4 Pág. 1051-1066 ARTICULO
2018 Pasos
Icoz, Orhan Kutuk, Anıl Icoz, Onur
Does social climate influence positive eWOM?
Does social climate influence positive eWOM? Vol. 21 Núm. 1 Pág. 26-38 ARTICULO
2018 Business Research Quarterly
Ruiz Mafé, Carla Bigné Alcañiz, José Enrique Sanz Blas, Silvia Tronch García de los Ríos, José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024