A web-based learning system for question-posing and peer assessment. (2005) ARTICULO Yu, Fu-Yun Liu, Yu-Hsin Chan, Tak Wai Innovations in education and teaching international Vol. 42 Núm. 4 Pág. 337-348

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Efectos de los tipos de feedback entre iguales en los trabajos escritos
Efectos de los tipos de feedback entre iguales en los trabajos escritos Vol. 26 Núm. 1 Pág. 127-148 ARTICULO
2022 Profesorado
Cano García, Elena Pons Seguí, Laura Fernández Ferrer, Maite
Towards Understanding Online Question & Answer Interactions and their effects on student performance in large-scale STEM classes
Towards Understanding Online Question & Answer Interactions and their effects on student performance in large-scale STEM classes Núm. 17 Pág. 23 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Smith IV, David H. Hao, Qiang Dennen, Vanessa P. Tsikerdekis, Michail Barnes, Bradly Martin, Lilu Tresham, Nathan
Developing students' listening metacognitive strategies using online videotext self-dictation-generation learning activity
Developing students' listening metacognitive strategies using online videotext self-dictation-generation learning activity Vol. 22 Núm. 1 Pág. 3-19 ARTICULO
2014 The EuroCALL Review
Chang, Ching Chang, Chih-Kai
Análisis de las investigaciones sobre "feedback"
Análisis de las investigaciones sobre "feedback" Vol. 66 Núm. 4 Pág. 9-24 ARTICULO
2014 Bordón
Cano García, Elena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Jun-2024