A web-based learning system for question-posing and peer assessment. (2005) ARTICULO Yu, Fu-Yun Liu, Yu-Hsin Chan, Tak Wai Innovations in education and teaching international Vol. 42 Núm. 4 Pág. 337-348
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Efectos de los tipos de feedback entre iguales en los trabajos escritos Vol. 26 Núm. 1 Pág. 127-148 ARTICULO | 2022 | Profesorado |
Cano García, Elena
Pons Seguí, Laura
Fernández Ferrer, Maite
|
Towards Understanding Online Question & Answer Interactions and their effects on student performance in large-scale STEM classes Núm. 17 Pág. 23 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Smith IV, David H.
Hao, Qiang
Dennen, Vanessa P.
Tsikerdekis, Michail
Barnes, Bradly
Martin, Lilu
Tresham, Nathan
|
Developing students' listening metacognitive strategies using online videotext self-dictation-generation learning activity Vol. 22 Núm. 1 Pág. 3-19 ARTICULO | 2014 | The EuroCALL Review |
Chang, Ching
Chang, Chih-Kai
|
Análisis de las investigaciones sobre "feedback" Vol. 66 Núm. 4 Pág. 9-24 ARTICULO | 2014 | Bordón |
Cano García, Elena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Jun-2024