The use of rhymes and songs in the Teaching of English in Primary Education (2015) ARTICULO García Conesa, Isabel María Juan Rubio, Antonio Daniel Docencia e Investigación. revista de la Escuela Universitaria de Magisterio de Toledo Vol. 40 Núm. 25 Pág. 83-101

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Exploring Music to Learn Languages from an Intercultural Perspective
Exploring Music to Learn Languages from an Intercultural Perspective Núm. 58 Pág. 188-204
2023 Folios
Fernández Benavides, Alejandro Castillo Palacios, Stefanny
Recursos audiovisuales para la didáctica de la lengua extranjera
Recursos audiovisuales para la didáctica de la lengua extranjera Vol. 23 Núm. 76 Pág. 2 ARTICULO
2023 RED
Bolarín Martínez, María José Porto Currás, Mónica
Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education. Proposing innovative CLIL Music teaching approaches.
Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education. Proposing innovative CLIL Music teaching approaches. Vol. 4 Núm. 1 Pág. 35-47
2021 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Torras Vila, Berta

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024