Minority performance on the Naglieri Nonverbal Ability Test, second edition, versus the Cognitive Abilities Test, Form 6: One gifted program's experience (2013) Giessman, Jacob A. Gambrell, James L. Stebbins, Molly S. Gifted child quarterly Vol. 57 Núm. 2 Pág. 101-109
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A Meta-Analytic Evaluation of Naglieri Nonverbal Ability Test Vol. 65 Núm. 3 Pág. 199-219 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Lee, Hyeseong
Karakis, Nesibe
Akce, Bekir Olcay
Tuzgen, Abdullah Azzam
Karami, Sareh
Gentry, Marcia
Maeda, Yukiko
|
Differences in using the Cognitive Abilities Test (CogAT) 7 Nonverbal Battery Versus the Naglieri Nonverbal Ability Test (NNAT) 2 to identify the Gifted/Talented Vol. 64 Núm. 3 Pág. 171-191 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Carman, Carol A.
Walther, Christine A. P.
Bartsch, Robert A.
|
Inequities of enrollment in gifted education Vol. 63 Núm. 4 Pág. 205-224 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Lamb, Kristen N.
Boedeker, Peter
Kettler, Todd
|
El enfoque basado en competencias aplicado a estudiantes con sobredotación intelectual, su potencial en América Latina Vol. 19 Núm. 3 Pág. 12 ARTICULO | 2015 | Revista Electrónica Educare |
Almazán Anaya, Andrew Alexi
Lozano Rodríguez, Armando
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024