Minority performance on the Naglieri Nonverbal Ability Test, second edition, versus the Cognitive Abilities Test, Form 6: One gifted program's experience (2013) Giessman, Jacob A. Gambrell, James L. Stebbins, Molly S. Gifted child quarterly Vol. 57 Núm. 2 Pág. 101-109

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A Meta-Analytic Evaluation of Naglieri Nonverbal Ability Test
A Meta-Analytic Evaluation of Naglieri Nonverbal Ability Test Vol. 65 Núm. 3 Pág. 199-219 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Lee, Hyeseong Karakis, Nesibe Akce, Bekir Olcay Tuzgen, Abdullah Azzam Karami, Sareh Gentry, Marcia Maeda, Yukiko
Differences in using the Cognitive Abilities Test (CogAT) 7 Nonverbal Battery Versus the Naglieri Nonverbal Ability Test (NNAT) 2 to identify the Gifted/Talented
Differences in using the Cognitive Abilities Test (CogAT) 7 Nonverbal Battery Versus the Naglieri Nonverbal Ability Test (NNAT) 2 to identify the Gifted/Talented Vol. 64 Núm. 3 Pág. 171-191 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Carman, Carol A. Walther, Christine A. P. Bartsch, Robert A.
Inequities of enrollment in gifted education
Inequities of enrollment in gifted education Vol. 63 Núm. 4 Pág. 205-224 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Lamb, Kristen N. Boedeker, Peter Kettler, Todd
El enfoque basado en competencias aplicado a estudiantes con sobredotación intelectual, su potencial en América Latina
El enfoque basado en competencias aplicado a estudiantes con sobredotación intelectual, su potencial en América Latina Vol. 19 Núm. 3 Pág. 12 ARTICULO
2015 Revista Electrónica Educare
Almazán Anaya, Andrew Alexi Lozano Rodríguez, Armando

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024