The impact of advanced geometry and measurement curriculum units on the mathematics achievement of first-grade students (2013) Gavin, M. Katherine Casa, Tutita M. Firmender, Janine M. Carroll, Susan Rovezzi Gifted child quarterly Vol. 57 Núm. 2 Pág. 71-84
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Fostering cognitive and affective-motivational learning outcomes for high-ability students in mixed-ability elementary classrooms: a systematic review Vol. 38 Núm. 1 Pág. 83-107 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Barbier, Katelijne
Struyf, Elke
Verschueren, Karine
Donche, Vincent
|
The CASA Criteria for Evaluating Gifted and Talented Identification Systems Vol. 67 Núm. 2 Pág. 137-150 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Peters, Scott J.
Stambaugh, Tamra
Makel, Matthew C.
Lee, Lindsay Ellis
McBee, Matthew T.
McCoach, D. Betsy
Johnson, Kiana R.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024