Evaluating English Textbooks (2008) Bonilla Medina, Sandra Ximena HOW Vol. 15 Núm. 1 Pág. 167-191
- Número de citas: 6 (16.7% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Critical Race and Decolonial Theory Intersections to Understand the Context of ELT in the Global South Vol. 27 Núm. 3 Pág. 822-839 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Bonilla Medina, Sandra Ximena
Finardi, Kyria
|
Escritores de libros de texto en inglés Núm. 2 Pág. 73-86 | 2022 | Revista Interdisciplinar Arista-Crítica |
Mendez Lara, Jeisson Steven
|
Linguistic Colonialism in the English Language Textbooks of Multinational Publishing Houses Vol. 27 Núm. 1 Pág. 11-28 | 2020 | HOW |
Soto Molina, Jairo Eduardo
Méndez Rivera, Pilar
|
Understanding the Role of Teaching Materials in a Beginners’ Level English as a Foreign Language Course Vol. 18 Núm. 2 Pág. 125-137 ARTICULO | 2016 | Profile |
Cruz Rondón, Elio Jesús
Velasco Vera, Leidy Fernanda
|
Culture Teaching in Historical Review Vol. 23 Núm. 2 Pág. 148-169 OTRO | 2016 | HOW |
Meadows, Bryan
|
A Pedagogical Experience to Delve Into Students’ Sense of Cultural Belonging and Intercultural Understanding in a Rural School Vol. 19 Núm. 1 Pág. 123-145 ARTICULO | 2012 | HOW |
Ramos Holguín, Bertha
Aguirre Morales, Jahir
Hernández, Carmen Matilde
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Jul-2024