Evaluating English Textbooks (2008) Bonilla Medina, Sandra Ximena HOW Vol. 15 Núm. 1 Pág. 167-191

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Critical Race and Decolonial Theory Intersections to Understand the Context of ELT in the Global South
Critical Race and Decolonial Theory Intersections to Understand the Context of ELT in the Global South Vol. 27 Núm. 3 Pág. 822-839 ARTICULO
2022 Íkala
Bonilla Medina, Sandra Ximena Finardi, Kyria
Escritores de libros de texto en inglés
Escritores de libros de texto en inglés Núm. 2 Pág. 73-86
2022 Revista Interdisciplinar Arista-Crítica
Mendez Lara, Jeisson Steven
Linguistic Colonialism in the English Language Textbooks of Multinational Publishing Houses
Linguistic Colonialism in the English Language Textbooks of Multinational Publishing Houses Vol. 27 Núm. 1 Pág. 11-28
2020 HOW
Soto Molina, Jairo Eduardo Méndez Rivera, Pilar
Understanding the Role of Teaching Materials in a Beginners’ Level English as a Foreign Language Course
Understanding the Role of Teaching Materials in a Beginners’ Level English as a Foreign Language Course Vol. 18 Núm. 2 Pág. 125-137 ARTICULO
2016 Profile
Cruz Rondón, Elio Jesús Velasco Vera, Leidy Fernanda
Culture Teaching in Historical Review
Culture Teaching in Historical Review Vol. 23 Núm. 2 Pág. 148-169 OTRO
2016 HOW
Meadows, Bryan
A Pedagogical Experience to Delve Into Students’ Sense of Cultural Belonging and Intercultural Understanding in a Rural School
A Pedagogical Experience to Delve Into Students’ Sense of Cultural Belonging and Intercultural Understanding in a Rural School Vol. 19 Núm. 1 Pág. 123-145 ARTICULO
2012 HOW
Ramos Holguín, Bertha Aguirre Morales, Jahir Hernández, Carmen Matilde

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Jul-2024