Pre-service Teachers’ Knowledge Base at La Salle University (2009) Cárdenas, Anderson Suárez Osorio, Juan Manuel HOW Vol. 16 Núm. 1 Pág. 113-130
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Moving from What Do English Teachers know? to How Do English Teachers Experience Knowledge? A Decolonial Perspective in the Study of English Teachers’ Knowledge Núm. 22 Pág. 75-101 | 2021 | Gist |
Castañeda Londoño, Adriana
|
The Pedagogical Practicum Journey Towards Becoming an English Language Teacher Vol. 21 Núm. 1 Pág. 173-185 | 2019 | Profile |
Lucero, Edgar
Roncancio Castellanos, Katherin
|
Revisiting the Issue of Knowledge in English Language Teaching, a Revision of Literature Núm. 18 Pág. 220-245 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2019 | Gist |
Castañeda Londoño, Adriana
|
Pre-Service English Teachers’ Voices About the Teaching Practicum Vol. 25 Núm. 1 Pág. 156-173 | 2018 | HOW |
Castañeda, Jairo Enrique
Aguirre Hernández, Ana Jackelin
|
Living the teaching practicum within dichotomies Vol. 25 Núm. 2 Pág. 69-89 | 2018 | HOW |
Pinzón Capador, Sandra Viviana
Guerrero Nieto, Carmen Helena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024