CLIL classroom discourse (2013) Nikula, Tarja Dalton-Puffer, Christiane Llinares, Ana Journal of immersion and content-based language education Vol. 1 Núm. 1 Pág. 70-100

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La educación bilingüe en los medios de comunicación
La educación bilingüe en los medios de comunicación Núm. 403 Pág. 203-230 ARTICULO
2024 Revista de educación
Hidalgo McCabe, Elisa A. Tompkins, Leah
Influencia del enfoque AICLE en las habilidades de escritura de los alumnos
Influencia del enfoque AICLE en las habilidades de escritura de los alumnos Vol. 26 Núm. 1 Pág. 74-93
2024 Telos
Rojas González, Javier Luna Lara, Eduardo Pizarro Romero, Johanna
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Andjelkov, Sonja
Evolución de la enseñanza bilingüe en etapas previas a la universidad en Castilla-La Mancha
Evolución de la enseñanza bilingüe en etapas previas a la universidad en Castilla-La Mancha Vol. 14 Núm. 27 Pág. 20-32 ARTICULO
2021 Revista de estilos de aprendizaje = Journal of Learning Styles
Sánchez-Verdejo Pérez, Francisco Javier
Narrative analysis as a means of investigating CLIL teachers’ meaningful experiences
Narrative analysis as a means of investigating CLIL teachers’ meaningful experiences Vol. 10 Núm. 3 Pág. 228-259 ARTICULO
2021 Qualitative Research in Education
Ljalikova, Aleksandra Meristo, Merilyn Alas, Ene Jung, Merle
¿Por qué AICLE? Un análisis de la literatura desde la perspectiva de los docentes de materias no lingüísticas
¿Por qué AICLE? Un análisis de la literatura desde la perspectiva de los docentes de materias no lingüísticas Núm. 1 Pág. 37-51 ARTICULO
2020 UTE Teaching & Technology
Porcedda, Maria Elisabetta González Martínez, Juan
What is next for CLIL Professional Development?
What is next for CLIL Professional Development? Vol. 12 Núm. 2 Pág. 197-206
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL Vol. 11 Núm. 1 Pág. 87-108
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Reitbauer, Margit Fürstenberg, Ulla Kletzenbauer, Petra Marks, Caroline
Phrasebook
Phrasebook Vol. 10 Núm. 1 Pág. 49-73
2017 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Kewara, Punwalai
The influence of CLIL on receptive vocabulary
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Iglesias Diéguez, Kevin Martínez Adrián, María
La docencia compartida como herramienta de formación permanente de los maestros que integran ciencias e inglés
La docencia compartida como herramienta de formación permanente de los maestros que integran ciencias e inglés Núm. 0 Pág. 4943-4948 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Enseñanza de las ciencias
Valdés Sánchez, Laura
Questions in English as a Medium of Instruction versus non-English as a Medium of Instruction Lectures
Questions in English as a Medium of Instruction versus non-English as a Medium of Instruction Lectures Núm. 14 Pág. 6-31 ARTICULO
2017 Gist
Maíz Arévalo, Carmen
Linguistic Programmes in Castilla-La Mancha
Linguistic Programmes in Castilla-La Mancha Vol. 7 Núm. 1 Pág. 210-229 ARTICULO
2016 JETT
Sevillano, Ana Bobkina, Jelena
The use of oral presentations in Higher Education
The use of oral presentations in Higher Education Núm. 38 Pág. 4 ARTICULO
2015 Pulso
Gallardo del Puerto, Francisco Martínez Adrián, María
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO
2015 Encuentro
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
L1 Use, Lexical Richness, Accuracy and Syntactic Complexity in the Oral Production of CLIL and NON-CLIL Learners of English
L1 Use, Lexical Richness, Accuracy and Syntactic Complexity in the Oral Production of CLIL and NON-CLIL Learners of English Vol. 37 Núm. 2 Pág. 175-197 ARTICULO
2015 Atlantis
Martínez Adrián, María Gutiérrez Mangado, María Juncal

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024