Market orientation, knowledge competence, and innovation (2015) Ozkaya, H. Erkan Droge, Cornelia Hult, G. Tomas M. Calantone, Roger Ozkaya, Elif International journal of research in marketing Vol. 32 Núm. 3 Pág. 309-318

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Entendiendo la adopción de e-marketing en micros, pequeñas y medianas empresas mexicanas
Entendiendo la adopción de e-marketing en micros, pequeñas y medianas empresas mexicanas Vol. 32 Núm. 85 Pág. 19-32 ARTICULO
2022 Innovar
Solano Romo, Lizeth Cortés López, Javier Santiago Bohorquez Lopez, Victor W. Gómez Reynoso, Juan Manuel
The mediating effect of strategic orientation, innovation capabilities and managerial capabilities among exploration and exploitation, competitive advantage and firm’s performance
The mediating effect of strategic orientation, innovation capabilities and managerial capabilities among exploration and exploitation, competitive advantage and firm’s performance Vol. 64 Núm. 1 Pág. 3 ARTICULO
2019 Contaduría y administración
Ferreira, Jorge António Barbosa Coelho, Arnaldo Matos Amorim Weersma, Laodicéia
Analysis of social factors and their relationship with perceived risk for e-commerce purchases
Analysis of social factors and their relationship with perceived risk for e-commerce purchases Vol. 84 Núm. 200 Pág. 335-341
2017 DYNA
Sánchez Alzate, James Ariel Sánchez Torres, Javier A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024