The impact of cross-channel integration on retailers’ sales growth (2015) Cao, Lanlan Li, Li Journal of retailing Vol. 91 Núm. 2 Pág. 198-216

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Gestão contemporânea de Marketing
Gestão contemporânea de Marketing Vol. 24 Núm. 63 Pág. 26-42 ARTICULO
2022 Revista de Ciências da Administração
Damázio, Luciana Faluba Shigaki, Helena Belintani Gonçalves, Carlos Alberto
"Be seamless, my firm!"
"Be seamless, my firm!" Núm. 3 Pág. 7-38 ARTICULO
2021 Revista de marketing y publicidad
Rodríguez Torrico, Paula Trabold Apadula, Lauren San Martín Gutiérrez, Sonia San José Cabezudo, Rebeca
Práticas de gestão de marketing multicanal
Práticas de gestão de marketing multicanal Vol. 16 Núm. 3 Pág. 66-100 ARTICULO
2018 Contextus
de Morais, Aline Silva Autran Sarquis, Aléssio Bessa Scharf, Edson Roberto Casagrande, Jacir L.
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping Vol. 15 Núm. 2 Pág. 4 ARTICULO
2017 Icono14
Mosquera, Ana Olarte Pascual, Cristina Juaneda Ayensa, Emma
Pricing Strategy in Multi-Channel Retailing and Fairness Perception
Pricing Strategy in Multi-Channel Retailing and Fairness Perception Vol. 6 Núm. 2 Pág. 162-172 ARTICULO
2016 Revista de Administração IMED
Nagel, Mateus de Brito
Recasting the customer experience in today’s omni-channel environment
Recasting the customer experience in today’s omni-channel environment Núm. 50 Pág. 18-37 ARTICULO
2016 Universia Business Review
Melero Polo, Iguácel Sesé Oliván, Francisco Javier Verhoef, Peter

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024