Stance in TED talks (2015) ARTICULO Scotto di Carlo, Giuseppina Ibérica. Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ) Núm. 29 Pág. 201-222

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The influence of discipline, medium and target audience in multimodal recontextualization practices
The influence of discipline, medium and target audience in multimodal recontextualization practices Núm. 46 Pág. 237-269
2023 Ibérica
Valeiras Jurado, Julia Ruiz Madrid, María Noelia
Digital genres and Open Science practices
Digital genres and Open Science practices Núm. 46 Pág. 1-21
2023 Ibérica
Luzón Marco, María José Albero Posac, Sofía
A multimodal approach to engagement in science dissemination Instagram reels
A multimodal approach to engagement in science dissemination Instagram reels Núm. 28 Pág. 57-60
2023 Fòrum de Recerca
Serrano Hernández, Elena
Popularizing science – Analyzing the presenter’s multimodal orchestration in a TED Talk
Popularizing science – Analyzing the presenter’s multimodal orchestration in a TED Talk Núm. 44 Pág. 179-206
2022 Ibérica
Jiang, Jingxin Lim, Fei Victor
Engaging the online audience in the digital era
Engaging the online audience in the digital era Núm. 42 Pág. 33-58 ARTICULO
2021 Ibérica
Xia, Sichen Ada Hafner, Christoph A.
Stance phraseology in academic discourse
Stance phraseology in academic discourse Núm. 39 Pág. 191-214 ARTICULO
2020 Ibérica
Dong, Jihua Buckingham, Louisa
Patterns of clusivity in TED Talks
Patterns of clusivity in TED Talks Núm. 35 Pág. 119-144 ARTICULO
2018 Ibérica
Scotto di Carlo, Giuseppina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024