First Year University Students’ Use of Formulaic Sequences in Oral and Written Descriptions (2015) ARTICULO Gómez Burgos, Eric Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 17 Núm. 1 Pág. 25-33
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Relevancia de la comunicación ‘no verbal’ en el aula de ILE Vol. 23 Núm. 1 Pág. 17-34 | 2021 | Colombian Applied Linguistics |
Lizasoain, Andrea
Walper, Katherina
Ortiz de Zárate, Amalia
Sepúlveda, Jazmín
Catripan, Evelyn
|
Use of the Genre-Based Approach to Teach Expository Essays to English Pedagogy Students Vol. 24 Núm. 2 Pág. 141-159 ARTICULO | 2017 | HOW |
Gómez Burgos, Eric
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Aug-2024