First Year University Students’ Use of Formulaic Sequences in Oral and Written Descriptions (2015) ARTICULO Gómez Burgos, Eric Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 17 Núm. 1 Pág. 25-33

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Relevancia de la comunicación ‘no verbal’ en el aula de ILE
Relevancia de la comunicación ‘no verbal’ en el aula de ILE Vol. 23 Núm. 1 Pág. 17-34
2021 Colombian Applied Linguistics
Lizasoain, Andrea Walper, Katherina Ortiz de Zárate, Amalia Sepúlveda, Jazmín Catripan, Evelyn
Use of the Genre-Based Approach to Teach Expository Essays to English Pedagogy Students
Use of the Genre-Based Approach to Teach Expository Essays to English Pedagogy Students Vol. 24 Núm. 2 Pág. 141-159 ARTICULO
2017 HOW
Gómez Burgos, Eric

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Aug-2024