Social Identity, Investment, and Language Learning (1995) Norton, Bonny TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 29 Núm. 1 Pág. 9-32

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Pronunciation and Linguistic Bias in Interviewing Arabic Instructors
Pronunciation and Linguistic Bias in Interviewing Arabic Instructors Núm. 28 Pág. 225-241 ARTICULO
2022 Dialectologia
Zuraiq, Wael Omari, Mohammad Al Shboul, Sabri Al
“English Made Me Feel Proud of Myself”
“English Made Me Feel Proud of Myself” Vol. 5 Núm. 1 Pág. 7-21
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Evnitskaya, Natalia Torras Vila, Berta
Moving from a segregated to a coeducational context
Moving from a segregated to a coeducational context Vol. 11 Núm. 3 Pág. 238-262 ARTICULO
2022 RISE
Navidinia, Hossein Hekmati, Nargess
Learners’ identity, communities of practice and investment in learning english as a foreign language through online teaching
Learners’ identity, communities of practice and investment in learning english as a foreign language through online teaching Vol. 6 Núm. 2 Pág. 764-779 ARTICULO
2021 Polo del Conocimiento
Martínez Arias, Jorge Alberto Ureña Lara, David Antonio Bravo Montenegro, Marco Antonio Guadalupe Bravo, Luis Oswaldo
Análisis de necesidades de aprendientes haitianos
Análisis de necesidades de aprendientes haitianos Vol. 12 Núm. 1 Pág. 101-122 ARTICULO
2020 Lengua y Migración = Language and Migration
Toledo Vega, Gloria Quilodrán Peredo, Francisco Korchabing, Libertad
What Motivates L3 Learners’ Investment and/or Divestment in Arabic? Understanding Learning Motivation in terms of “Identity”
What Motivates L3 Learners’ Investment and/or Divestment in Arabic? Understanding Learning Motivation in terms of “Identity” Núm. 84 Pág. 27-39 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Liao, Jing An, Ning Zheng, Yongyan
Humor errante y errado
Humor errante y errado Núm. 1 Pág. 153-167 ARTICULO
2020 Language Design
Saiz Mingo, Ariadna
LOTE (Languages Other than English) learners’ investment in learning languages
LOTE (Languages Other than English) learners’ investment in learning languages Núm. 84 Pág. 55-64 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Lu, Juexuan He, Lifen Shen, Qi
Nous parlants: llengua i subjectivitat
Nous parlants: llengua i subjectivitat Núm. 30 Pág. 17-38 ARTICULO
2020 Treballs de sociolingüística catalana
Pujolar Cos, Joan
Queer English Language Teacher Identity
Queer English Language Teacher Identity Vol. 20 Núm. 1 Pág. 89-101
2018 Profile
Lander, Roderick
Textos de identidad digitales
Textos de identidad digitales Vol. 51 Núm. 96 Pág. 24-44 ARTICULO
2018 Revista signos
García Pastor, María Dolores
Learner identity in EFL
Learner identity in EFL Núm. 33 Pág. 55-76 ARTICULO
2018 Digital Education Review
García Pastor, María Dolores
Exploring English Teachers’ Perceptions About Peer-Coaching as a Professional Development Activity of Knowledge Construction
Exploring English Teachers’ Perceptions About Peer-Coaching as a Professional Development Activity of Knowledge Construction Vol. 24 Núm. 2 Pág. 80-101 ARTICULO
2017 HOW
Castañeda Londoño, Adriana
Representaciones y actitudes de adultos inmigrantes y extranjeros sobre el aprendizaje y uso del español como segunda lengua
Representaciones y actitudes de adultos inmigrantes y extranjeros sobre el aprendizaje y uso del español como segunda lengua Núm. 18 Pág. 20 ARTICULO
2014 MarcoELE
García Parejo, Isabel
Issues in Language and Identity Research in Applied Linguistics
Issues in Language and Identity Research in Applied Linguistics Núm. 13 Pág. 11-46 ARTICULO
2013 Elia
Block Allen, David
L1 en el aula de L2
L1 en el aula de L2 Núm. 25 Pág. 163-204 ARTICULO
2011 ELUA
Galindo Merino, M. Mar
Representations of language learning
Representations of language learning Núm. 18 Pág. 1-11 ARTICULO
2009 Encuentro
Discursive worlds of the language learner
Discursive worlds of the language learner Vol. 18 Núm. 2 Pág. 145-162 ARTICULO
2007 Revista complutense de educación
Coffey, Simon
John M. Swales, Research Genres. Explorations and Applications. 2004.
John M. Swales, Research Genres. Explorations and Applications. 2004. Núm. 11 Pág. 139-144 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2006 Ibérica
Pérez-Llantada Auría, Carmen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Oct-2024