Social Identity, Investment, and Language Learning (1995) Norton, Bonny TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 29 Núm. 1 Pág. 9-32
- Número de citas: 19 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 11 LINGUISTICA 9 EDUCACION 8 SOCIOLOGIA 2 COMUNICACION 2 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Pronunciation and Linguistic Bias in Interviewing Arabic Instructors Núm. 28 Pág. 225-241 ARTICULO | 2022 | Dialectologia |
Zuraiq, Wael
Omari, Mohammad Al
Shboul, Sabri Al
|
“English Made Me Feel Proud of Myself” Vol. 5 Núm. 1 Pág. 7-21 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Evnitskaya, Natalia
Torras Vila, Berta
|
Moving from a segregated to a coeducational context Vol. 11 Núm. 3 Pág. 238-262 ARTICULO | 2022 | RISE |
Navidinia, Hossein
Hekmati, Nargess
|
Learners’ identity, communities of practice and investment in learning english as a foreign language through online teaching Vol. 6 Núm. 2 Pág. 764-779 ARTICULO | 2021 | Polo del Conocimiento |
Martínez Arias, Jorge Alberto
Ureña Lara, David Antonio
Bravo Montenegro, Marco Antonio
Guadalupe Bravo, Luis Oswaldo
|
Análisis de necesidades de aprendientes haitianos Vol. 12 Núm. 1 Pág. 101-122 ARTICULO | 2020 | Lengua y Migración = Language and Migration |
Toledo Vega, Gloria
Quilodrán Peredo, Francisco
Korchabing, Libertad
|
What Motivates L3 Learners’ Investment and/or Divestment in Arabic? Understanding Learning Motivation in terms of “Identity” Núm. 84 Pág. 27-39 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Liao, Jing
An, Ning
Zheng, Yongyan
|
Humor errante y errado Núm. 1 Pág. 153-167 ARTICULO | 2020 | Language Design |
Saiz Mingo, Ariadna
|
LOTE (Languages Other than English) learners’ investment in learning languages Núm. 84 Pág. 55-64 ARTICULO | 2020 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Lu, Juexuan
He, Lifen
Shen, Qi
|
Nous parlants: llengua i subjectivitat Núm. 30 Pág. 17-38 ARTICULO | 2020 | Treballs de sociolingüística catalana |
Pujolar Cos, Joan
|
Queer English Language Teacher Identity Vol. 20 Núm. 1 Pág. 89-101 | 2018 | Profile |
Lander, Roderick
|
Textos de identidad digitales Vol. 51 Núm. 96 Pág. 24-44 ARTICULO | 2018 | Revista signos |
García Pastor, María Dolores
|
Learner identity in EFL Núm. 33 Pág. 55-76 ARTICULO | 2018 | Digital Education Review |
García Pastor, María Dolores
|
Exploring English Teachers’ Perceptions About Peer-Coaching as a Professional Development Activity of Knowledge Construction Vol. 24 Núm. 2 Pág. 80-101 ARTICULO | 2017 | HOW |
Castañeda Londoño, Adriana
|
Representaciones y actitudes de adultos inmigrantes y extranjeros sobre el aprendizaje y uso del español como segunda lengua Núm. 18 Pág. 20 ARTICULO | 2014 | MarcoELE |
García Parejo, Isabel
|
Issues in Language and Identity Research in Applied Linguistics Núm. 13 Pág. 11-46 ARTICULO | 2013 | Elia |
Block Allen, David
|
L1 en el aula de L2 Núm. 25 Pág. 163-204 ARTICULO | 2011 | ELUA |
Galindo Merino, M. Mar
|
Representations of language learning Núm. 18 Pág. 1-11 ARTICULO | 2009 | Encuentro |
|
Discursive worlds of the language learner Vol. 18 Núm. 2 Pág. 145-162 ARTICULO | 2007 | Revista complutense de educación |
Coffey, Simon
|
John M. Swales, Research Genres. Explorations and Applications. 2004. Núm. 11 Pág. 139-144 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2006 | Ibérica |
Pérez-Llantada Auría, Carmen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Oct-2024