Issues in Teachers´ Reinterpretation of a Task- Based Innovation in Primary Schools. (2004) Carless, David TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 38 Núm. 4 Pág. 639-662
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enseñanza de lenguas basada en tareas Núm. 27 Pág. 175-192 ARTICULO | 2020 | Revista de educación de la Universidad de Granada |
Castro, Catarina
|
Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL Núm. 23 Pág. 75-91 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Pavón Vázquez, Víctor
Prieto Molina, Marta
Ávila López, Francisco Javier
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024