Issues in Teachers´ Reinterpretation of a Task- Based Innovation in Primary Schools. (2004) Carless, David TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 38 Núm. 4 Pág. 639-662

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enseñanza de lenguas basada en tareas
Enseñanza de lenguas basada en tareas Núm. 27 Pág. 175-192 ARTICULO
2020 Revista de educación de la Universidad de Granada
Castro, Catarina
Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL
Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL Núm. 23 Pág. 75-91 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Pavón Vázquez, Víctor Prieto Molina, Marta Ávila López, Francisco Javier

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024