TESOL Methods (2006) Kumaravadivelu, B. TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 40 Núm. 1 Pág. 59-82
- Número de citas: 22 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 14 FILOLOGIAS 5 LINGUISTICA 4 FILOLOGIA HISPANICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia Núm. 10 Pág. 78-93 | 2024 | Runae |
Henao Mejía, Edwin
|
Assesing the Teaching Practice of English Instructors in Ethiopian Universities through the Lens of Post-Method Pedagogy Vol. 15 Núm. 1 Pág. 72-84 ARTICULO | 2024 | JETT |
Birega, Molalign
|
Revitalising the Role of Literature in the Contemporary EFL Secondary Classroom Núm. 34 Pág. 31-48 ARTICULO | 2022 | Didáctica. Lengua y literatura |
Romão, Paula
Pellicer Ortín, Silvia
|
Y al fin, ¿en dónde nos deja el enfoque comunicativo? Vol. 35 Núm. 1 Pág. 149-174 ARTICULO | 2022 | Forma y función |
Alfonso Quitian, Tania Cristina
|
Promoting Dialogic Action through the Expansion of English Language Learners’ Communicative Repertoires Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-21 | 2022 | HOW |
Gómez Giraldo, John Steven
|
An exploration of EFL teaching practices in light of teachers’ language proficiency. Núm. 21 Pág. 10-13 ARTICULO | 2021 | Elia |
Abad, Mónica
Argudo Serrano, Juanita Catalina
Fajardo Dack, Tammy
Cabrera, Patricio
|
Language Pedagogy and Identity. Learning from Teachers’ Narratives in the Colombian ELT Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-20 | 2021 | HOW |
Ubaque Casallas, Diego
|
Manuais para o ensino de línguas estrangeiras – Um estudo com aprendentes chineses Vol. 34 Núm. 3 Pág. 11-25 | 2020 | Diacrítica |
Nunes, Ana Margarida Belém
Matos, Maria Isabel
|
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English Vol. 24 Núm. 3 Pág. 607-618 | 2019 | Íkala |
Barros del Río, María Amor
|
EFL Teacher Professionalism and Identity Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176 | 2019 | HOW |
Torres Rocha, Julio César
|
Syllabus Design for Pre-service English Language Teachers in Spain Núm. 20 Pág. 26-34 ARTICULO | 2018 | @tic. revista d'innovació educativa |
Luque Agulló, Gloria
|
The invisible reality Núm. 26 Pág. 165-191 ARTICULO | 2018 | Complutense Journal of English Studies |
Pellicer Ortín, Silvia
Asín Abad, Alicia
|
The English Textbook. Tensions from an Intercultural Perspective Núm. 17 Pág. 230-259 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2018 | Gist |
Núñez Pardo, Astrid
|
Teacher Development for Bilingual Education in Colombia Núm. 31 Pág. 15-35 ARTICULO | 2016 | ESE |
Mejía, Anne-Marie de
|
Othering Vol. 23 Núm. 1 Pág. 129-146 ARTICULO | 2016 | HOW |
Moncada Linares, Sthephanny
|
Language Teaching Methods Vol. 10 Núm. 2 Pág. 181-199 | 2015 | Ensayos Pedagógicos |
Zúñiga Vargas, Juan Pablo
|
Métodos para la enseñanza de idiomas Vol. 10 Núm. 2 Pág. 61-81 ARTICULO | 2015 | Ensayos Pedagógicos |
Zúñiga Vargas, Juan Pablo
|
The impact of a linguistic intervention on rhetorical inferential comprehension and metacognition in EFL academic reading Núm. 89 Pág. 332-354 ARTICULO | 2015 | Revista signos |
Perales Escudero, Moisés
Reyes Cruz, María del Rosario
Hernández Méndez, Edith
|
Enseñanza de estrategias de comprensión inferencial en inglés L2 y su impacto en español L1 Vol. 19 Núm. 61 Pág. 599-626 | 2014 | Revista mexicana de investigación educativa |
Perales Escudero, Moisés
Reyes Cruz, María del Rosario
|
Accounting for Difference and Diversity in Language Teaching and Learning in Colombia Vol. 16 Núm. 1 Pág. 6 ARTICULO | 2013 | Educación y educadores |
Cruz Arcila, Ferney
|
Teaching English as a foreign language in accordance with social-constructivist pedagogy Núm. 17 Pág. 97-114 ARTICULO | 2013 | Tejuelo |
Villacañas de Castro, Luis S.
|
LSP at 50: Looking back, looking forward Núm. 23 Pág. 9-28 ARTICULO | 2012 | Ibérica |
Upton, Thomas A.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024