TESOL Methods (2006) Kumaravadivelu, B. TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 40 Núm. 1 Pág. 59-82

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia
La lógica de la productividad en las políticas educativas lingüísticas de Colombia Núm. 10 Pág. 78-93
2024 Runae
Henao Mejía, Edwin
Assesing the Teaching Practice of English Instructors in Ethiopian Universities through the Lens of Post-Method Pedagogy
Assesing the Teaching Practice of English Instructors in Ethiopian Universities through the Lens of Post-Method Pedagogy Vol. 15 Núm. 1 Pág. 72-84 ARTICULO
2024 JETT
Birega, Molalign
Revitalising the Role of Literature in the Contemporary EFL Secondary Classroom
Revitalising the Role of Literature in the Contemporary EFL Secondary Classroom Núm. 34 Pág. 31-48 ARTICULO
2022 Didáctica. Lengua y literatura
Romão, Paula Pellicer Ortín, Silvia
Y al fin, ¿en dónde nos deja el enfoque comunicativo?
Y al fin, ¿en dónde nos deja el enfoque comunicativo? Vol. 35 Núm. 1 Pág. 149-174 ARTICULO
2022 Forma y función
Alfonso Quitian, Tania Cristina
Promoting Dialogic Action through the Expansion of English Language Learners’ Communicative Repertoires
Promoting Dialogic Action through the Expansion of English Language Learners’ Communicative Repertoires Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-21
2022 HOW
Gómez Giraldo, John Steven
An exploration of EFL teaching practices in light of teachers’ language proficiency.
An exploration of EFL teaching practices in light of teachers’ language proficiency. Núm. 21 Pág. 10-13 ARTICULO
2021 Elia
Abad, Mónica Argudo Serrano, Juanita Catalina Fajardo Dack, Tammy Cabrera, Patricio
Language Pedagogy and Identity. Learning from Teachers’ Narratives in the Colombian ELT
Language Pedagogy and Identity. Learning from Teachers’ Narratives in the Colombian ELT Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-20
2021 HOW
Ubaque Casallas, Diego
Manuais para o ensino de línguas estrangeiras – Um estudo com aprendentes chineses
Manuais para o ensino de línguas estrangeiras – Um estudo com aprendentes chineses Vol. 34 Núm. 3 Pág. 11-25
2020 Diacrítica
Nunes, Ana Margarida Belém Matos, Maria Isabel
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English Vol. 24 Núm. 3 Pág. 607-618
2019 Íkala
Barros del Río, María Amor
EFL Teacher Professionalism and Identity
EFL Teacher Professionalism and Identity Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176
2019 HOW
Torres Rocha, Julio César
Syllabus Design for Pre-service English Language Teachers in Spain
Syllabus Design for Pre-service English Language Teachers in Spain Núm. 20 Pág. 26-34 ARTICULO
2018 @tic. revista d'innovació educativa
Luque Agulló, Gloria
The invisible reality
The invisible reality Núm. 26 Pág. 165-191 ARTICULO
2018 Complutense Journal of English Studies
Pellicer Ortín, Silvia Asín Abad, Alicia
The English Textbook. Tensions from an Intercultural Perspective
The English Textbook. Tensions from an Intercultural Perspective Núm. 17 Pág. 230-259 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2018 Gist
Núñez Pardo, Astrid
Teacher Development for Bilingual Education in Colombia
Teacher Development for Bilingual Education in Colombia Núm. 31 Pág. 15-35 ARTICULO
2016 ESE
Mejía, Anne-Marie de
Othering
Othering Vol. 23 Núm. 1 Pág. 129-146 ARTICULO
2016 HOW
Moncada Linares, Sthephanny
Language Teaching Methods
Language Teaching Methods Vol. 10 Núm. 2 Pág. 181-199
2015 Ensayos Pedagógicos
Zúñiga Vargas, Juan Pablo
Métodos para la enseñanza de idiomas
Métodos para la enseñanza de idiomas Vol. 10 Núm. 2 Pág. 61-81 ARTICULO
2015 Ensayos Pedagógicos
Zúñiga Vargas, Juan Pablo
The impact of a linguistic intervention on rhetorical inferential comprehension and metacognition in EFL academic reading
The impact of a linguistic intervention on rhetorical inferential comprehension and metacognition in EFL academic reading Núm. 89 Pág. 332-354 ARTICULO
2015 Revista signos
Perales Escudero, Moisés Reyes Cruz, María del Rosario Hernández Méndez, Edith
Enseñanza de estrategias de comprensión inferencial en inglés L2 y su impacto en español L1
Enseñanza de estrategias de comprensión inferencial en inglés L2 y su impacto en español L1 Vol. 19 Núm. 61 Pág. 599-626
2014 Revista mexicana de investigación educativa
Perales Escudero, Moisés Reyes Cruz, María del Rosario
Accounting for Difference and Diversity in Language Teaching and Learning in Colombia
Accounting for Difference and Diversity in Language Teaching and Learning in Colombia Vol. 16 Núm. 1 Pág. 6 ARTICULO
2013 Educación y educadores
Cruz Arcila, Ferney
Teaching English as a foreign language in accordance with social-constructivist pedagogy
Teaching English as a foreign language in accordance with social-constructivist pedagogy Núm. 17 Pág. 97-114 ARTICULO
2013 Tejuelo
Villacañas de Castro, Luis S.
LSP at 50: Looking back, looking forward
LSP at 50: Looking back, looking forward Núm. 23 Pág. 9-28 ARTICULO
2012 Ibérica
Upton, Thomas A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024