Child participant roles in applied linguistics research (2014) Pinter, Annamaria Applied linguistics Vol. 35 Núm. 2 Pág. 168-183
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 2 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What Type of Oral Corrective Feedback do Chilean EFL Young Learners Prefer? Vol. 29 Núm. 2 Pág. 1-20 | 2022 | HOW |
Aedo, Pablo
Millafilo, Claudia
|
Increasing Vocabulary Acquisition and Retention in EFL Young Learners through the Use of Multimodal Texts (Memes) Vol. 24 Núm. 2 Pág. 251-269 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Aedo, Pablo
Millafilo, Claudia
|
Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools Vol. 18 Núm. 1 Pág. 11 | 2018 | Actualidades Investigativas en Educación |
Inostroza A., Maria-Jesus
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024