An insight into the influence of packaging and presentation format on consumer purchasing attitudes towards cheese (2014) Eldesouky, Ali Taher Mohamed Hassanin Mesías Díaz, Francisco Javier Spanish journal of agricultural research Vol. 12 Núm. 2 Pág. 305-312

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
An approach to the perceptions of Spanish consumers on food sustainability through the use of projective techniques
An approach to the perceptions of Spanish consumers on food sustainability through the use of projective techniques Vol. 22 Núm. 1 Pág. 35-52 ARTICULO
2023 New medit
Mesías Díaz, Francisco Javier Fernández, Juan A. Horrillo Gallardo, Andrés Escribano Sánchez, Alfredo-Jesús
¿Canales cortos o largos? Caracterización de los canales de comercialización de alimentos en España
¿Canales cortos o largos? Caracterización de los canales de comercialización de alimentos en España Núm. 261 Pág. 126-154
2023 Revista española de estudios agrosociales y pesqueros
Sama Berrocal, Celia Díaz Caro, Carlos Aguado, Clementina Mesías Díaz, Francisco Javier Crespo Cebada, Eva
The profitability of value-added products in dairy farm diversification initiatives
The profitability of value-added products in dairy farm diversification initiatives Vol. 16 Núm. 2 Pág. 1 ARTICULO
2018 Spanish journal of agricultural research
Álvarez Pinilla, Antonio García Cornejo, Beatriz Pérez Méndez, José Antonio Roibás Alonso, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Sep-2024