Teachers in a Public School Engage in a Study Group to Reach General Agreements about a Common Approach to Teaching English (2005) Álvarez Aguirre, Gloria Sánchez Prada, Consuelo Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 6 Núm. 1 Pág. 119-132
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
CLIL in Colombia Núm. 24 Pág. 7-24 | 2022 | Gist |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
The Socialization of a Novice Teacher of English Vol. 24 Núm. 1 Pág. 83-100 ARTICULO | 2017 | HOW |
Mesa Villa, Claudia Patricia
|
The Impact of a Professional Development Program on English Language Teachers’ Classroom Performance Vol. 16 Núm. 1 Pág. 63-76 ARTICULO | 2014 | Profile |
Giraldo, Frank
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024