The Impact of a Professional Development Program on English Language Teachers’ Classroom Performance (2014) ARTICULO Giraldo, Frank Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 16 Núm. 1 Pág. 63-76
- Número de citas: 7 (14.3% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 MULTIDISCIPLINAR 1 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Perfeccionando habilidades del idioma inglés y su enseñanza Núm. 22 Pág. 113-127 | 2024 | Chakiñan |
Delgado, Jessica
Arcentales, María
Peralta, Luis Francisco
Conza Armijos, Hover Ismael
|
An Exploratory Study of Recent Trends in ELT Master’s Programs Núm. 22 Pág. 21-50 | 2021 | Gist |
López Pinzón, Margarita María
Ramírez Contreras, Odilia
Vargas, Luís Henrique Gonçalves
|
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152 | 2020 | Íkala |
Sierra Piedrahita, Ana María
Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
|
Percepciones de los profesores de inglés sobre experiencias de capacitación Vol. 1 Núm. 30 Pág. 133-156 | 2019 | Pucara |
Calle, María Daniela
Calle Calle, Ana María
Heras, Gerardo Esteban
León, Verónica
|
Teacher Beliefs and Practices for an English Language Achievement Test Vol. 23 Núm. 1 Pág. 25-44 | 2018 | Íkala |
Giraldo, Frank
|
Reflective teaching Vol. 25 Núm. 2 Pág. 149-170 | 2018 | HOW |
Sisquiarco, Angie
|
Changing teaching practices Vol. 23 Núm. 1 Pág. 101-120 | 2018 | Íkala |
Sierra Piedrahita, Ana María
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024