The Impact of a Professional Development Program on English Language Teachers’ Classroom Performance (2014) ARTICULO Giraldo, Frank Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 16 Núm. 1 Pág. 63-76

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Perfeccionando habilidades del idioma inglés y su enseñanza
Perfeccionando habilidades del idioma inglés y su enseñanza Núm. 22 Pág. 113-127
2024 Chakiñan
Delgado, Jessica Arcentales, María Peralta, Luis Francisco Conza Armijos, Hover Ismael
An Exploratory Study of Recent Trends in ELT Master’s Programs
An Exploratory Study of Recent Trends in ELT Master’s Programs Núm. 22 Pág. 21-50
2021 Gist
López Pinzón, Margarita María Ramírez Contreras, Odilia Vargas, Luís Henrique Gonçalves
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152
2020 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
Teacher Beliefs and Practices for an English Language Achievement Test
Teacher Beliefs and Practices for an English Language Achievement Test Vol. 23 Núm. 1 Pág. 25-44
2018 Íkala
Giraldo, Frank
Reflective teaching
Reflective teaching Vol. 25 Núm. 2 Pág. 149-170
2018 HOW
Sisquiarco, Angie
Changing teaching practices
Changing teaching practices Vol. 23 Núm. 1 Pág. 101-120
2018 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024