Current Issues in English Language Teacher-Based Assessment. (2009) Davison, Chris Leung, Constant TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 43 Núm. 3 Pág. 393-416
- Número de citas: 7 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5 FILOLOGIAS 3 LINGUISTICA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Efl in-service teachers’ self-reported perspectives on english language assessment Núm. 76 Pág. 40-61 | 2022 | Nueva Revista del Pacífico |
Díaz Larenas, Claudio Heraldo
Tagle Ochoa, Tania
Ortiz Navarrete, Mabel
Gómez Paniagua, Juan Fernando
|
Task-Based Language Assessment Núm. 21 Pág. 209-224 | 2020 | Gist |
Giraldo, Frank
|
A Post-Positivist and Interpretive Approach to Researching Teachers’ Language Assessment Literacy Vol. 22 Núm. 1 Pág. 189-200 | 2020 | Profile |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Literacy Vol. 20 Núm. 1 Pág. 179-195 | 2018 | Profile |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Literacy for Pre-service Teachers Núm. 16 Pág. 56-75 ARTICULO | 2018 | Gist |
Giraldo, Frank
Murcia Quintero, Daniel
|
Análisis de habilidades de lectoescritura y de hábitos de estudio en inglés como L2 Núm. 22 Pág. 219-235 ARTICULO | 2014 | Porta Linguarum |
Muñoz Luna, Rosa
Taillefer de Haya, Lidia
|
A comparison of oral evaluation ratings by native english speaker teachers and non-native english speaker teachers Núm. 27 Pág. 171-200 | 2013 | Literatura y lingüística |
Baitman, Brittany
Véliz Campos, Mauricio
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Nov-2024