Current Issues in English Language Teacher-Based Assessment. (2009) Davison, Chris Leung, Constant TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 43 Núm. 3 Pág. 393-416

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Efl in-service teachers’ self-reported perspectives on english language assessment
Efl in-service teachers’ self-reported perspectives on english language assessment Núm. 76 Pág. 40-61
2022 Nueva Revista del Pacífico
Díaz Larenas, Claudio Heraldo Tagle Ochoa, Tania Ortiz Navarrete, Mabel Gómez Paniagua, Juan Fernando
Task-Based Language Assessment
Task-Based Language Assessment Núm. 21 Pág. 209-224
2020 Gist
Giraldo, Frank
A Post-Positivist and Interpretive Approach to Researching Teachers’ Language Assessment Literacy
A Post-Positivist and Interpretive Approach to Researching Teachers’ Language Assessment Literacy Vol. 22 Núm. 1 Pág. 189-200
2020 Profile
Giraldo, Frank
Language Assessment Literacy
Language Assessment Literacy Vol. 20 Núm. 1 Pág. 179-195
2018 Profile
Giraldo, Frank
Language Assessment Literacy for Pre-service Teachers
Language Assessment Literacy for Pre-service Teachers Núm. 16 Pág. 56-75 ARTICULO
2018 Gist
Giraldo, Frank Murcia Quintero, Daniel
Análisis de habilidades de lectoescritura y de hábitos de estudio en inglés como L2
Análisis de habilidades de lectoescritura y de hábitos de estudio en inglés como L2 Núm. 22 Pág. 219-235 ARTICULO
2014 Porta Linguarum
Muñoz Luna, Rosa Taillefer de Haya, Lidia
A comparison of oral evaluation ratings by native english speaker teachers and non-native english speaker teachers
A comparison of oral evaluation ratings by native english speaker teachers and non-native english speaker teachers Núm. 27 Pág. 171-200
2013 Literatura y lingüística
Baitman, Brittany Véliz Campos, Mauricio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Nov-2024