Collaborative Dialogue Between Thai EFL Learners During Self-Access Computer Activities. (2009) McDonough, Kim Sunitham, Wichian TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 43 Núm. 2 Pág. 231-254
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Collaborative Writing of Argumentative Essays in an EFL Blended Course: Chilean Pre-Service Teachers’ Perceptions and Self-Assessment Vol. 25 Núm. 2 Pág. 307-327 | 2020 | Íkala |
Ubilla Rosales, Lucía
Gómez Alvarez, Lilian
Sáez Carrillo, Katia lorena
Etchegaray Pezo, Paulo
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Oct-2024