Henry Jenkins, Sam Ford and Joshua Green - Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture (2014) Grant, Ian International Journal of Advertising Vol. 33 Núm. 1 Pág. 179-181

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Los memes y su función en la propagación de la información
Los memes y su función en la propagación de la información Núm. 23 Pág. 175-197 ARTICULO
2022 adComunica
Bueno Olivera, Esther
Audience participation in public service media. From an instrumental to a purposeful vision
Audience participation in public service media. From an instrumental to a purposeful vision Núm. 21 Pág. 45-70 ARTICULO
2021 adComunica
Vanhaeght, Anne-Sofie Donders, Karen
Challenges of Language Policy in Youth Media: Minority media and language policymakers converging in goals
Challenges of Language Policy in Youth Media: Minority media and language policymakers converging in goals Vol. 21 Núm. 40 Pág. 161-176 ARTICULO
2016 Zer
Elordui Urkiza, Agurtzane

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024