A cognitive semantic approach to teaching prepositions (1998) Demecheleer, Murielle Boers, Frank ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 52 Núm. 3 Pág. 197-204

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
An experimental comparison of cognitive versus traditional approaches to teaching the prepositions
An experimental comparison of cognitive versus traditional approaches to teaching the prepositions Núm. 23 Pág. 229-246 ARTICULO
2018 Fòrum de Recerca
Prades Yerves, Lidón
Base conceptual de la preposición del español entre y sus equivalentes de la lengua inglesa between, among, y amid
Base conceptual de la preposición del español entre y sus equivalentes de la lengua inglesa between, among, y amid Vol. 1 Núm. 2 Pág. 52-84 ARTICULO
2018 RILEX Revista sobre investigaciones léxicas
Morras Cortés, Javier
Metaphoric Competence and the Acquisition of Figurative Vocabulary in Foreign Language Learning
Metaphoric Competence and the Acquisition of Figurative Vocabulary in Foreign Language Learning Núm. 13 Pág. 47-82 ARTICULO
2013 Elia
Doiz Bienzobas, Aintzane Elizari, Carmen
Identificación de Lenguaje Metafórico en textos argumentativos en inglés como lengua extranjera
Identificación de Lenguaje Metafórico en textos argumentativos en inglés como lengua extranjera Núm. 32 Pág. 125-140
2010 Folios
Chapetón Castro, Claudia Marcela

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024