Revitalizing Critical Discourses in Social Education (2013) ARTICULO Segall, Avner Theory and research in social education Vol. 41 Núm. 4 Pág. 476-493
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The disciplinary and critical divide in social studies teacher education research Vol. 50 Núm. 3 Pág. 339-374 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Lightning, Jay
|
Toward critically compassionate financial literacy Vol. 49 Núm. 1 Pág. 107-136 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Lucey, Thomas A.
Henning, Mary Beth
|
Confronting settler colonialism Vol. 47 Núm. 1 Pág. 29-51 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Shear, Sarah B.
Krutka, Daniel G.
|
Pedagogies of Naming, Questioning, and Demystification Vol. 46 Núm. 2 Pág. 277-317 ARTICULO | 2018 | Theory and research in social education |
Parkhouse, Hillary
|
Teaching Who You Are Vol. 46 Núm. 1 Pág. 68-109 ARTICULO | 2018 | Theory and research in social education |
Knowles, Ryan T.
|
Villainification and Evil in Social Studies Education Vol. 45 Núm. 4 Pág. 427-455 ARTICULO | 2017 | Theory and research in social education |
van Kessel, Cathryn
Crowley, Ryan M.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024