The Impact of Interactive Corporate Social Responsibility Communication on Corporate Reputation. (2013) Eberle, David Berens, Guido Li, T. Journal of business ethics Vol. 118 Núm. 4 Pág. 731-746

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Sustainable Strategy
Sustainable Strategy Vol. 8 Núm. 4 Pág. 42
2023 International Journal of Professional Business Review
Selvalakshmi, V. Gayathri, S. Anitha, L. Ramachandran, Sridar
Electronic Word of Mouth (Ewom) and the Travel Intention of Social Networkers Post-COVID-19
Electronic Word of Mouth (Ewom) and the Travel Intention of Social Networkers Post-COVID-19 Vol. 8 Núm. 11 Pág. 23
2023 International Journal of Professional Business Review
Thao, Do Thi Caldicott, Rodney William Kamal, Muhammad Abdul
Thematic dis/connection of Ibex35 companies to generate dialogue with their stakeholders via Twitter during the pandemic
Thematic dis/connection of Ibex35 companies to generate dialogue with their stakeholders via Twitter during the pandemic Vol. 35 Núm. 2 Pág. 169-183 ARTICULO
2022 Comunicación y sociedad = Communication & Society
Rangel, Celia Monfort, Abel Miquel-Segarra, Susana
Understanding Digital Social Responsibility in the Social Media Context
Understanding Digital Social Responsibility in the Social Media Context Vol. 7 Núm. 1 Pág. 7 ARTICULO
2022 International Journal of Professional Business Review
Puriwat, Wilert Tripopsakul, Suchart
Tendencias teóricas y desafíos en la comunicación de la responsabilidad social corporativa
Tendencias teóricas y desafíos en la comunicación de la responsabilidad social corporativa Vol. 20 Núm. 40 Pág. 146-176 ARTICULO
2022 Anagramas
Díez Gómez, David Andrés Díaz Ospina, Juliana Robledo, Sebastián Rodríguez Córdoba, María del Pilar
Barreras y oportunidades para la comunicación de la responsabilidad social en redes sociales
Barreras y oportunidades para la comunicación de la responsabilidad social en redes sociales Núm. 17 Pág. 349-361 ARTICULO
2021 Comunicación y hombre
Monfort, Abel Mas, José Manuel
La estrategia de comunicación de RSC de Iberdrola en Facebook y Twitter
La estrategia de comunicación de RSC de Iberdrola en Facebook y Twitter Núm. 54 Pág. 6 ARTICULO
2021 Revista de Comunicación de la SEECI
Moyaert, Helena Vangehuchten, Lieve Fernández Vallejo, Ana María
Comunicación de la responsabilidad social corporativa (RSC)
Comunicación de la responsabilidad social corporativa (RSC) Vol. 29 Núm. 3 Pág. 33 ARTICULO
2020 El profesional de la información
Estanyol Casals, Elisenda
Os funcionários são bem avaliados em suas ações de RSC? A percepção dos gestores em um país emergente
Os funcionários são bem avaliados em suas ações de RSC? A percepção dos gestores em um país emergente Vol. 22 Núm. 1 Pág. 85-103
2020 RBGN
Lizarzaburu Bolaños, Edmundo R. Brío González, Jesús Ángel del
Engaging customers through user-and company-generated content on CSR
Engaging customers through user-and company-generated content on CSR Vol. 23 Núm. 3 Pág. 339-371 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Badenes, Alberto Ruiz Mafé, Carla Bigné Alcañiz, José Enrique
Exploring stakeholders’ dialogue and corporate social responsibility (CSR) on Twitter
Exploring stakeholders’ dialogue and corporate social responsibility (CSR) on Twitter Vol. 28 Núm. 5 Pág. 4 ARTICULO
2019 El profesional de la información
Monfort, Abel Villagra García, Nuria López Vázquez, Belén
Identifying Links between Corporate Social Responsibility and Reputation: Some Considerations for Family Firms
Identifying Links between Corporate Social Responsibility and Reputation: Some Considerations for Family Firms Vol. 2 Núm. 2 Pág. 191-230 ARTICULO
2017 Journal of evolutionary studies in business
Melero Polo, Iguácel López Pérez, María
Tuits saludables
Tuits saludables Núm. 28 Pág. 17-43 ARTICULO
2017 Contratexto
Gómez Vásquez, Lina Margarita Prieto Rico, Alexandra Borges Tavarez, Ramon W.
The use of YouTube for sustainability reporting
The use of YouTube for sustainability reporting Núm. 111 Pág. 10-12 COMUNICACION_CONGRESO
2015 AECA
Bonsón Ponte, Enrique Bednárová, Michaela

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024