Branded Service Encounters: Strategically Aligning Employee Behavior with the Brand Positioning. (2013) Sirianni, Nancy J. Bitner, Mary Jo Brown, Stephen W. Mandel, Naomi Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 77 Núm. 6 Pág. 108-123

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Does brand-relationships matter? The role of brand attachment in salesperson performance in retailing
Does brand-relationships matter? The role of brand attachment in salesperson performance in retailing Vol. 26 Núm. 1 Pág. 117-144 ARTICULO
2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Braga Chinelato, Flavia Gonçalves Filho, Cid Clodoaldo Lopes Nizza, Júnior
Customer Perceptions and Strategies for Rural Tourism Accommodation
Customer Perceptions and Strategies for Rural Tourism Accommodation Vol. 20 Núm. 5 Pág. 1171-1190 ARTICULO
2022 Pasos
J.D.V.T. Melo, António Gonçalves, Eduardo Silva, Carlos
La conversation de marque
La conversation de marque Vol. 36 Núm. 1 Pág. 41-62 ARTICULO
2021 Recherche et applications en marketing
Andriuzzi, Andria Michel, Géraldine
Branding interno en una empresa de servicios en México
Branding interno en una empresa de servicios en México Vol. 25 Núm. 4 Pág. 492-513
2020 Revista Venezolana de Gerencia
Terán Bustamante, Antonia Martínez Velasco, Antonieta
The Importance of Brand Values in Family Business
The Importance of Brand Values in Family Business Vol. 2 Núm. 2 Pág. 16-43 ARTICULO
2017 Journal of evolutionary studies in business
Bravo, Rafael Cambra-Fierro, Jesús Centeno, Edgar Melero Polo, Iguácel
Caso Virgin Mobile
Caso Virgin Mobile Vol. 1 Núm. 1 Pág. 24
2015 RAN
Muñoz Osores, Mauricio Orrego Morales, Juan

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024