The Impact of Corporate Social Responsibility on Firm Value (2013) Servaes, Henri Tamayo, Ane Management science. journal of the Institute for operations research and the management sciences Vol. 59 Núm. 5 Pág. 1045-1061

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Corporate social responsibility and earnings quality in the context of changing regulatory regimes and the financial crisis
Corporate social responsibility and earnings quality in the context of changing regulatory regimes and the financial crisis Vol. 26 Núm. 1 Pág. 124-137 ARTICULO
2023 Revista de contabilidad = Spanish accounting review
Cao, Zhangfan Rees, William Rodionova, Tatiana
Market reaction to firms’ investments in CSR projects
Market reaction to firms’ investments in CSR projects Vol. 28 Núm. 55 Pág. 39-54
2023 Journal of Economics, Finance and Administrative Science
Cherkasova, Victoria Fedorova, Elena Stepnov, Igor
Influência da responsabilidade social corporativa na qualidade das demonstrações contábeis de empresas brasileiras
Influência da responsabilidade social corporativa na qualidade das demonstrações contábeis de empresas brasileiras Núm. 21 Pág. 2
2022 Revista Catarinense da Ciência Contábil
Azevedo Freire, Maria Macileya Albuquerque Filho, Antonio Rodrigues
The impact of corporate social responsibility on regulatory comment letters
The impact of corporate social responsibility on regulatory comment letters Vol. 25 Núm. 1 Pág. 58-75 ARTICULO
2022 Revista de contabilidad = Spanish accounting review
Hesarzadeh, Reza
¿Reconoce el mercado la responsabilidad social corporativa?
¿Reconoce el mercado la responsabilidad social corporativa? Vol. 62 Núm. 2 Pág. 6
2022 RAE-Revista de Administração de Empresas
Sanchez Lopez, Juan Camilo Godoy Bejarano, Jesús María
A sinalização do gerenciamento de resultados por meio da responsabilidade social corporativa no Brasil
A sinalização do gerenciamento de resultados por meio da responsabilidade social corporativa no Brasil Vol. 19 Núm. 52 Pág. 2
2022 Revista Contemporânea de Contabilidade
Silva Júnior, Francisco José da Leite Filho, Paulo Amilton Maia
Revisión de las principales investigaciones sobre responsabilidad social corporativa y reputación
Revisión de las principales investigaciones sobre responsabilidad social corporativa y reputación Núm. 1 Pág. 155-181 ARTICULO
2020 Revista de Estudios Empresariales. Segunda época
Sánchez Torné, Isadora Morán-Álvarez, Juan Carlos Pérez-López, José A.
Competitividad y responsabilidad social desde la comunicación de la ciencia
Competitividad y responsabilidad social desde la comunicación de la ciencia Vol. 25 Núm. 91 Pág. 995-1013
2020 Revista Venezolana de Gerencia
Mateos Espejel, Lourdes Estrada Rodríguez, José Luis Hernández Ruiz, Haydeé Margarita
Influencia del marketing social y prácticas de RSE en la intención de compra de los millennials
Influencia del marketing social y prácticas de RSE en la intención de compra de los millennials Vol. 20 Núm. 35 Pág. 251-280
2018 Universidad & Empresa
Martínez Escareño, Irma Marcela Casillas Rancurello, María Fernanda Núñez Alfaro, Carlos Manuel González Galindo, Angélica Dayana Aguilera Valdez, Andrea Elizabeth Portales, Luis
The influence of corporate social responsibility on the relationship between agency costs of free cash flow and the sensitivity of investment to cash flow of the companies listed on tehran stock exchange (tse)
The influence of corporate social responsibility on the relationship between agency costs of free cash flow and the sensitivity of investment to cash flow of the companies listed on tehran stock exchange (tse) Núm. 1 Pág. 956-965
2017 QUID
Shamsuddini, Hilda Golbaghi, Abdolreza
The effect of institutional ownership on the relationship between corporates social responsibility (csr) and cash holding level (chl)
The effect of institutional ownership on the relationship between corporates social responsibility (csr) and cash holding level (chl) Núm. 1 Pág. 2141-2150
2017 QUID
Roodbordeh, Sedigheh Bidar Zolfaghari, Mahdi Akbaryanfard, Maryam
Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value
Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value Vol. 21 Núm. 1 Pág. 39-53 ARTICULO
2017 Spanish journal of marketing-ESIC
García de Madariaga Miranda, Jesús Rodríguez de Rivera Cremades, Fernando
Reputation of multinational companies
Reputation of multinational companies Vol. 26 Núm. 3 Pág. 329-346 ARTICULO
2017 European journal of management and business economics
Aguilera Caracuel, Javier Guerrero-Villegas, Jaime García Sánchez, Encarnación
Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand
Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand Vol. 20 Núm. 2 Pág. 104-114 ARTICULO
2016 Spanish journal of marketing-ESIC
Rivera Alcamí, José Javier Bigné Alcañiz, José Enrique Currás Pérez, Rafael
Can corporate social responsibility bias lending decisions?
Can corporate social responsibility bias lending decisions? Vol. 45 Núm. 4 Pág. 466-486 ARTICULO
2016 Revista española de financiación y contabilidad
Guiral Contreras, Andrés Moon, Doocheol Pérez García, Antonio Javier
Alcance de la creación de valor en las Empresas Responsables
Alcance de la creación de valor en las Empresas Responsables Núm. 85 Pág. 11-32 ARTICULO
2015 CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa
Chivite Cebolla, Maria Peana Enciso de Yzaguirre, Vicente

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024