Constructivist theory applied to collaborative learning in teacher education: In search of ZPD (1997) Hashimoto, Reiko Nyikos, Martha Modern language journal Vol. 81 Núm. 4 Pág. 506-517

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Students’ Self-Assessment on Hikmah Pedagogy in Islamic Education
Students’ Self-Assessment on Hikmah Pedagogy in Islamic Education Vol. 6 Núm. 29 Pág. 1
2021 Religación
Zulkifli, Hafizhah Azman, Nor Alniza
Considering the Role of Zone of Proximal Development and Constructivism in Supporting Pre-service Teachers’ Integration of Technology
Considering the Role of Zone of Proximal Development and Constructivism in Supporting Pre-service Teachers’ Integration of Technology Vol. 20 Núm. 64 Pág. 6 ARTICULO
2020 RED
Polly, Drew Byker, Erik
El debate en el aula de dirección de orquesta como mecanismo de aprendizaje individual y colectivo
El debate en el aula de dirección de orquesta como mecanismo de aprendizaje individual y colectivo Núm. 7 Pág. 57-68
2019 Revista Internacional de Educación Musical
Lorenzo de Reizábal, Margarita Benito Gómez, Manuel
Social-Personalized versus Computer-Personalized Methods to Teaching English Learners' Reading Comprehension Ability
Social-Personalized versus Computer-Personalized Methods to Teaching English Learners' Reading Comprehension Ability Vol. 7 Núm. 3 Pág. 287-315 ARTICULO
2017 REMIE
Farrokh, Parisa
Designing for online interaction
Designing for online interaction Vol. 20 Núm. 1 Pág. 11-18 ARTICULO
2012 The EuroCALL Review
Álvarez, Claudia Cuesta, Liliana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jul-2024