Constructivist theory applied to collaborative learning in teacher education: In search of ZPD (1997) Hashimoto, Reiko Nyikos, Martha Modern language journal Vol. 81 Núm. 4 Pág. 506-517
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 ARTE 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Students’ Self-Assessment on Hikmah Pedagogy in Islamic Education Vol. 6 Núm. 29 Pág. 1 | 2021 | Religación |
Zulkifli, Hafizhah
Azman, Nor Alniza
|
Considering the Role of Zone of Proximal Development and Constructivism in Supporting Pre-service Teachers’ Integration of Technology Vol. 20 Núm. 64 Pág. 6 ARTICULO | 2020 | RED |
Polly, Drew
Byker, Erik
|
El debate en el aula de dirección de orquesta como mecanismo de aprendizaje individual y colectivo Núm. 7 Pág. 57-68 | 2019 | Revista Internacional de Educación Musical |
Lorenzo de Reizábal, Margarita
Benito Gómez, Manuel
|
Social-Personalized versus Computer-Personalized Methods to Teaching English Learners' Reading Comprehension Ability Vol. 7 Núm. 3 Pág. 287-315 ARTICULO | 2017 | REMIE |
Farrokh, Parisa
|
Designing for online interaction Vol. 20 Núm. 1 Pág. 11-18 ARTICULO | 2012 | The EuroCALL Review |
Álvarez, Claudia
Cuesta, Liliana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jul-2024