Classroom interactions (2007) Rubie-Davies, Christine M. British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 289-306

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A grounded theory about how teachers communicated high expectations to their secondary school students
A grounded theory about how teachers communicated high expectations to their secondary school students Vol. 39 Núm. 1 Pág. 211-235 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Johnston, Olivia Wildy, Helen Shand, Jennifer
Gender and minority background as moderators of teacher expectation effects on self-concept, subjective task values, and academic performance
Gender and minority background as moderators of teacher expectation effects on self-concept, subjective task values, and academic performance Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1677-1705
2023 European journal of psychology of education
Timmermans, Anneke C. Merrell, Christine
Validación de un cuestionario para la evaluación de la interacción en la enseñanza universitaria
Validación de un cuestionario para la evaluación de la interacción en la enseñanza universitaria Vol. 20 Núm. 1 Pág. 1 ARTICULO
2022 REDU
Álvarez Álvarez, Carmen Sánchez Ruiz, Lidia Sarabia Cobo, Carmen María Montoya del Corte, Javier
Las trayectorias educativas de hombres y mujeres jóvenes
Las trayectorias educativas de hombres y mujeres jóvenes Vol. 103 Núm. 1 Pág. 5-28 ARTICULO
2018 Papers
Julià Cano, Albert
Una nueva mirada a la formación en eficacia docente de Gordon (TET)
Una nueva mirada a la formación en eficacia docente de Gordon (TET) Vol. 11 Núm. 31 Pág. 693-716 ARTICULO
2013 Electronic journal of research in educational psychology
Talvio, Markus Lonka, Kirsti Komulainen, Erkki Kuusela, Marjo Lintunen, Taru

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024