Participation in Peer Response as Activity: An Examination of Peer Response Stances From an Activity Theory Perspective (2012) Zhu, Wei Mitchell, Deborah A. TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 46 Núm. 2 Pág. 362-386
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Collective peer scaffolding, self-revision, and writing progress of novice EFL learners Vol. 19 Núm. 1 Pág. 41-57 ARTICULO | 2019 | IJES |
Memari Hanjani, Alireza
|
What factors shape the collaborative pattern of group interaction during peer feedback in the L2 writing classroom? Vol. 28 Núm. 2 Pág. 618-640 ARTICULO | 2015 | Revista española de lingüística aplicada |
Yu, Shulin
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024